חיפוש

שלב אחרי שלב: איך מתכננים אירוע משפחתי גדול

תכנון אירוע לכל המשפחה עלול להסב כאב ראש לא קטן בעבור המארגנים, אולם באמצעות המדריך הבא תוכלו לתכנן את האירוע שלכם בצורה הטובה והאיכותית ביותר. להלן כל הפרטים.

בלונים

אירוע משפחתי גדול – כיצד נתכנן?

אירוע משפחתי בו מעורבים לא מעט בני משפחה יכול ברוב המקרים להסב כאב ראש לא קטן בעבור המארגנים, זאת לאור אין ספור הפעולות אשר יש לבצע בטרם מתחיל האירוע. יחד עם זאת, ניתן להקל בצורה משמעותית על הארגון דרך השלבים הבאים, אותם נפרט כעת ואשר יעזרו להקל על תהליך הארגון באופן משמעותי. להלן השלבים:

  • תקציב – השלב הראשון והחשוב ביותר בכל הקשור לתכנון אירוע משפחתי נעוץ בתקציב. חשוב לבדוק כי התקציב אותו בחרתם להקדיש לטובת האירוע מתאים בעבורכם, וזאת על מנת לא לגרום למצב שבו אתם מוציאים יותר מדי כסף על האירוע. לכן, חשבו היטב על התקציב והיצמדו אליו.
  • קונספט – אירוע משפחתי גדול מחייב חשיבה על קונספט מתאים, כאשר כיום ניתן לקבל ברחבי הרשת עשרות רעיונות למסיבות קונספט שונות. מסיבת קונספט תאפשר לבני המשפחה להיכנס לאווירה ולקבל חוויה ייחודית המותאמת לקונספט של האירוע עצמו.
  • מקום – חשיבה על מקום לאירוע היא קריטית, וזאת לאור העובדה כי כיום ניתן לקיים אירועים משפחתיים במגוון רחב של מקומות, החל מאולם אירועים ועד למועדונים קטנים. חשיבה על המקום מחייבת ביצוע רשימה מסודרת של מספר המוזמנים, ולאחר מכן מציאה של מקום אשר מתאים להכיל את כל המוזמנים ונמצא כמובן במסגרת התקציב.
  • אוכל – על מנת להפיק אירוע מושלם חשוב לשים דגש משמעותי מאוד בנוגע לאוכל אשר יוגש, וזאת לאור העובדה כי מדובר בפרמטר מהותי בעבור כל בן משפחה אשר מגיע. כדי לחסוך זמן ומאמץ, ניתן כיום לבצע השכרה של דוכני מזון מחברות מובילות, כמו חברת יאמיז. באמצעות אתר יאמי תוכלו להזמין דוכני מזון בהתאמה אישית לקונספט של האירוע ולתקציב, ובכך להבטיח כי האירוע שלכם יהיה עם אוכל איכותי, טרי ובעיקר – מאוד טעים.
  • אטרקציה – השלב הבא בתכנון האירוע שלכם הוא כמובן האטרקציה המרכזית. למעשה, אטרקציה באירוע המשפחתי מהווה לרוב את השיא של הערב, כאשר כיום ניתן לקבל אין ספור אטרקציות שונות: רקדנית בטן, אמן חושים, מגדת עתידות ועוד. חשוב לזכור כי האטרקציה שלכם צריכה להיות מותאמת לקונספט של האירוע, כמו גם לתקציב, ולכן מומלץ לבקש המלצות מחברים ובני משפחה בכדי לספק את האטרקציה המושלמת.
  • מגנטים – אין היום אירוע ללא תיעוד, ולכן מגנטים מהווים מרכיב משמעותי מאוד אשר יכול להפיל או להוריד את האירוע שלכם. לכן, שלב משמעותי מאוד בהכנה של האירוע הוא ע"י התקשרות עם חברת צילום אשר מספקת מגנטים באיכות מצוינת.

אולי תאהבו גם את

נהר
הרפתקאות ליליות

כל מדריך לתייר המתחיל, מתמקד נטו בבילויים לאור יום ופחות משקיע באופציות של הבילויים בשעות הערב המאוחרות. ובכל זאת, בין אם אתם בני 18 לבין

קראו עוד »
איש במה
סטנדאפיסט בבאר שבע

באר שבע, העיר הדרומית בישראל, מציעה לתושבי האזור פעילויות פנאי, מקומות בילוי ואפשרויות מגוונות לגיוון שעות הפנאי של התושבים בעיר הדרומית. בעיר הדרומית בישראל ניתן

קראו עוד »