חיפוש

איזה אישורים צריך לקבל בכדי להוסיף מרפסת תלויה לנכס

מאז שאתם גרים בדירה הנוכחית שלכם רציתם שתהיה לכם מרפסת? אם כך, הגיע הזמן שתעשו משהו בנידון, כי בית עם מרפסת הוא בית שהרבה יותר נעים לגור בו, אז למה אתם מחכים?

מרפסת בונים בהתאם לחוק

אם אתם חולמים על מרפסת תלויה, בין אם היא תהיה עשויה מפלדה ובין אם אתם רוצים שהיה תהיה עשויה מכל חומר אחר, חשוב שתבינו: אתם זקוקים לאישורים. אין כל ויכוח על כך שאתם יכולים "לקחת את החוק לידיים" ולבנות מרפסת סתם ככה כי אתם רוצים, אך במקרה כזה צפו לעונשים כבדים. החוק במדינה קובע בצורה מפורשת כל מי שרוצה להוסיף מרפסת חייבת לפנות אל העירייה ולבקש ממנה את האישורים הנדרשים, כך שאין כל טעם לנסות לפעול בצורה אחרת. חשוב להזמין קונסטרוקטור שיבדוק את המקום ויראה האם יש אפשרות לבנות במקום מרפסת, אך בנוסף, אתם צריכים גם את הסכמת השכנים. צאו מנקודת הנחה שאם חלק מהשכנים יתנגדו לעניין, בהחלט עלול להיות שתצטרכו לוותר על הרעיון. כמו כן, חשוב לדעת שיש מספר אגרות שיש לשלם כך שמומלץ תחילה לפנות אל העירייה ולהבין איך נכון יהיה לעשות את הדברים.

סיום השיפוץ

מאיזו חברה של בניית מרפסות תלויות כדאי להזמין שירות?

ממש כפי שהייתם רוצים להזמין שירותי אינסטלציה מהטובים ביותר, כך טבעי שגם עבור בניית המרפסת תרצו להזמין את המומחים הגדולים ביותר בארץ. זה אומר שכדאי יהיה לבדוק כמה פרטים לפני שאתם מזמינים מרפסת תלויה מחברה כזו או אחרת, כי אתם לא תאמינו לגלות כמה חברות כאלה עובדות היום בארץ. לכן יש טעם לברר:

  • האם מדובר על חברה שכבר התקינה לא מעט מרפסות בדירות שונות?
  • האם לקוחות אחרים יצאו מרוצים מהמרפסות שהתקינו בביתם?
  • האם מדובר על חברה שיכולה להציע גם לטפל בכל הצד הבירוקרטיה ובכל האישורים הנדרשים?

כמו כן, כדאי לברר שאתם מזמינים שירות כזה מחברה שעובדת עם כל האישורים שצריך, כי אחרתם אתם מסתכנים ואין כל טעם לכך.

האם לבנות מרפסת זו הוצאה כלכלית גדולה?

בניה של מרפסת זה לא עניין של מה בכך מבחינה כלכלית ולכן אנחנו יכולים להבין אתכם אם זה עוד נושא שאתם מוטרדים ממנו ורוצים לקבל לגביו אינפורמציה עדכנית. החדשות הטובות הן שריבוי החברות שעוסקות בתחום הזה מוביל לא פעם להוזלה במחירים. משמעות הדברים היא שכדאי לבקש הצעות מחיר לגבי מרפסות תלויות מכמה חברות שונות. כך תבינו במה דברים אמורים, כמה זה עולה ועל כמה עומד היום המחיר הממוצע בשוק. אל תשכחו שגם השאלה האם הגישה אל הדירה שלכם נוחה או לא תשפיע על המחיר וגם, כמובן, גודל המרפסת שבה אתם מעוניינים ישפיע על העלות הסופית של העניין.

אולי תאהבו גם את