חיפוש

החזרי מס לחולים במחלה קשה

התפרצויות של מחלות קשות הן אירוע טראומתי ומטלטל של ממש, ואם ניתן להקל כלכלית על אותם אנשים, הרי שזה מבורך. לשם כך, יהיה ניתן לקבל החזרי מס לחולים במחלה קשה, לרבות מחלות אשר מעכבות או מפסיקות לגמרי את שגרתו התקינה והבריאה של האדם.

מחלות קשות עשויות להתפרץ במהרה, אך הן לפעמים גם מתפתחות במשך שנים. קשה מאוד יהיה להקל על כאביהם הנפשיים והרגשיים של החולים במחלות הקשות, שלא לדבר על כאביהם הפיזיים של אותם אנשים. המדינה מכירה בעובדה שאנשים אשר חולים במחלות קשות חייבים סיוע, לרבות סיוע כלכלי, ולשם כך נחקק חוק פקודת מס הכנסה בגין הטבות מס לחולים במחלה קשה.

 

נכים וחולים במחלה קשה מקבלים כסף ממס הכנסה

בין אם אתם סובלים חלילה מנכות או ממחלה קשה אחרת, חשוב לדעת שכיום ניתן לקבל החזרי מס הכנסה באינטרנט. אין שום צורך לצאת מהבית, כי הכול נעשה אונליין. פרט זה חשוב במיוחד עבור אנשים עם מחלות קשות, שלעיתים מונעות מהם לנהל את שגרתם כפי שהם היו רוצים.

בשל כך, חברות כמו מאני בק (MONEYBACK) הקימו פלטפורמת החזרי מס הכנסה לחולים במחלה קשה – באינטרנט. חשוב מאוד לדעת ואנחנו רוצים להדגיש את זה: חברת מאני בק אינה גובה תשלום אשר מתבסס על אחוזים מהכסף שמתקבל ממס הכנסה. בדקו כעת את זכאותכם להחזרי מס הכנסה עם חברת Money Back החזרי מס באינטרנט ב-2020.

 

תשלום חד פעמי על בקשה להחזר מס הכנסה

קיבלתם כסף ממס הכנסה חזרה לעו"ש? מצוין, חברת MONEYBACK תגבה מימכם אך ורק תשלום חד פעמי. באופן הזה, תוכלו להיות בטוחים שאתם זוכים לתהליך הכי הגון של החזרים ממס הכנסה לחולים במחלה קשה.

אין ספק, המדינה מסייעת לחולים במחלות קשות ולסובלים מנכות גם באמצעות ביטוח לאומי, אבל לפעמים זה פשוט לא מספיק, במיוחד בשנים האחרונות, כשהשוק הולך ומתייקר לנגד עינינו. סיבות אלו מובילות אותנו לא לבקש ממכם, אלא להפציר בכם – תדרשו את הכסף שמגיע לכם ממס הכנסה, במיוחד אם אתם חלילה חולים ממחלה קשה או סובלים מנכות!

 

מדוע בכלל מגיע לנו כסף בחזרה ממס הכנסה?

במהלך שנת המס, מס הכנסה גובים מאיתנו תשלומי מיסים, שלפעמים מסתברים כגבוהים מעבר למה שהם היו צריכים לגבות. אתם כל השנה מקפידים על תשלומי מיסים, ככה שכשאפשר, אכן יהיה כדאי ומומלץ לבקש החזרי מס הכנסה כמו שמגיע לכם בחוק.

אל תשכחו, אם אתם לא תדרשו את הכסף הזה, הוא פשוט ישכב בקופות המדינה! לידיעתכם, בקופות המדינה ישנם מיליונים של שקלים אשר מיועדים בדיוק למטרה זו של החזרים ממס הכנסה לאזרחי המדינה. ואתם גם ככה כנראה משלמים המון כסף על טיפולים רפואיים וטיפולים אלטרנטיביים, אז מדוע לא לדרוש כסף חזרה ממס הכנסה כמו שמגיע לכם בחוק? בהצלחה, יש לכם גב של ייעוץ מס מקצועי מחברת מאני בק.

עוד על החזרי מס: https://taxes-refund.co.il.

קופת חיסכון וכסף

אולי תאהבו גם את