חיפוש

הפלגות נופש לכל המשפחה

החגים ממש כבר כאן וכולנו רוצים ליהנות מבילויים משפחתיים מפנקים. לכן אנחנו רוצים להזכיר לכם שמעבר לאותן ארוחות אינסופיות ומעבר לכל העומס בנתב"ג, אתם יכולים גם לצאת לחופשה בסגנון אחר: חופשה שכוללת הפלגת נופש לכל יעד שתרצו. עד היום הייתם בטוחים שנופשים כאלה יכולים להתאים יותר לזוגות ולא למשפחות? אם כך, בוודאי תשמחו לגלות שזה לא תמיד נכון. יש היום לא מעט אנשים שבוחרים לקחת גם את הילדים להפלגות כאלה והאמת היא שאפשר להבין מדוע. העניין הוא שבהפלגות נופש לא רק היעד הוא האטרקציה, אלא גם האנייה עצמה. בדרך כלל על אוניות פאר כאלה יש לא מעט פעילויות שמתאימות גם לילדים, בין אם זה משחקים, בריכה, טכנולוגיה מתקדמת או כל דבר שיכול להעסיק אותם.

הפלגות לכל המשפחה

כמה זמן נמשך השייט?

חשוב לדעת שבעידן המודרני שבו אנחנו חיים, כאשר חושבים על הפלגות נופש, למעשה הלקוח הוא זה שקובע לכמה זמן לנסוע, לאיפה ומה תכלול ההפלגה. כך למשל, המשפחה שלכם יכולה לצאת להפלגה קרובה שתתקיים כאן בים התיכון ותכלול עגינה בכל אותן מדינות קרובות כמו יוון, קפריסין וכדומה. מצד שני, אתם גם יכולים לקחת את הילדים שלכם לחופשה הרבה יותר מושקעת, ארוכה ויקרה שתכלול הגעה ליעדים הרבה יותר רחוקים. שייט באוניית פאר יכול להימשך בין כמה ימים בודדים לשבועות ארוכים כך שמי שקובע את השאלה כמה זמן נמשך השייט  – הוא הלקוח.

איך מזמינים חופשות כאלה?

אתם רגילים להזמין רק כרטיסי טיסה לכל מיני יעדים שונים בעולם ועד היום לא הזמנת הפלגת נופש? לא ברור לכם איך עושים זאת? אם כך, עכשיו זה הרגע המתאים להכיר את חברת דיירקטקרוז.חברה זו, מעצם העובדה שהיא מקושרת לכל חברות השייט הכי טובות שיש בעולם, יכולה להביא עד אליכם את הדילים הכי טובים שיש. כנסו לאתר של החברה, עשו את החיפוש המתאים לכם ותוכלו להיחשף לאינספור הצעות משתלמות ומעניינות. כמו כן, חברת דיירקטקרוז מביאה לכם גם את כל המידע הרלוונטי ביותר אודות החדרים השונים שמחכים לכם על האוניות. זה אומר שבין אם אתם רוצים לקחת חדר משפחתי אחד גדול ובין אם אתם רוצים להזמין חדר לכם וחדר נפרד לילדים – זה אפשרי. אתם תראו שאחרי הפלגת הנופש הראשונה שלכם עם הילדים כבר לא תוכלו לחשוב על סגנון אחר של חופשה, אז למה שלא תשריינו לעצמכם מקומות עוד היום?

 

 

אולי תאהבו גם את

פסל
את צודקת

קרה נס. זו כנראה הפעם הראשונה שאין וויכוח ביני לבין בן זוגי לאן נוסעים לנופש.  לרוב, השיחה מתחילה בצורה נעימה של "איטליה הפעם?" כאשר האדם

קראו עוד »