חיפוש

הריסת מבנים – המדריך המלא

צריכים להרוס מבנה או חלק ממבנה? לא יודעים איך עושים את זה? ריכזנו עבורכם את המדריך המלא להריסת מבנים.

 

קודם כל בטיחות

הריסת מבנים הינה עסק מסוכן ולכן צריכה להיעשות על ידי בעל מקצוע מוסמך. יש לבצע הריסת מבנים באופן מקצועי ככל הניתן על מנת להימנע מתאונות וטעויות. על בעל המקצוע לוודא שעומד בכל תנאי הבטיחות ולבדוק את סביבת העבודה שלו בכל פעם שניגש לעבודה. כמו כן, עליו לבדוק את תקינות כליו וכן לוודא שלא נשקפת סכנה לסביבה.

 

סירקו את אזור ההריסה

בטרם תחילת ההריסה, יש לסרוק את סביבת ההריסה. על בעל המקצוע לוודא כי במהלך עבודתו לא יפגע בתשתיות קריטיות ולא יסכן חיי אדם. יש לתכנן את ההריסה בצורה מדויקת ובטוחה, באופן המתחשב באזור.

במידת הצורך, יש להתריע בפני הסובבים ואף לפנות אוכלוסייה מאזור ההריסה. עדיף כי הסריקה תהיה מובלת על ידי הדיירים, אשר מכירים את הנכס שלהם, וידעו להתריע בפני בעל המקצוע על סכנות פוטנציאליות או לציין תשתיות.

 

בחרו מכשיר שיהרוס הכול

חלק ממקצועיות היא היכולת לבחור את הכלים הנכונים, אותם יש לבחור מראש לצורך תכנון נכון. בעל מקצוע אמין ידע לבחור את הכלים המדויקים לצורך ההריסה, בהתאם לתנאי ההריסה והדרישות.

לרוב, מכשירים לביצוע הריסות מבנים יהיו גדולים, אך יתכן ויידרשו דיוק ועדינות, ולכן דווקא מכשירים קטנים ומדויקים יהיו הבחירה הנכונה. בכל מקרה הצלחת ההריסה עצמה וההימנעות מגרימת נזק נוסף, תלויות בבחירת המכשירים הנכונים.

 

תאמו מחירים

מחיר ההריסה משתנה בהתאם להיקף העבודה וכן לדרישת הריסת המבנה. כך שאם מדובר בהריסה בסדר גודל קטן שאינה דורשת עבודה רבה, המחיר יהיה נמוך יותר. יחד עם זאת, אם מדובר על הריסה בסדר גודל הדורש עבודה רבה, המחיר יעלה בהתאם.

כדאי לתאם מחיר מראש מול בעל המקצוע, אך יש לקחת בחשבון שלא תמיד המחיר יהיה קבוע. המחיר עלול להשתנות בהתאם לתנאי העבודה אשר יתבררו יותר במהלך העבודה עצמה, ויתכן כי ההריסה תדרוש עבודה רבה יותר ממה שהיה נראה מלכתחילה. למרות המחיר הלא סופי, עדיין עדיף שתדעו מוקדם ככל הניתן מה המחיר המשוער על מנת שתשכילו לתכנן את תקציבכם כראוי.

 

דאגו לפנות את הפסולת

הריסת מבנים מייצרת הרבה פסולת. לא מדובר בשקית זבל, כי אם בפסולת רבה אשר לא פשוט לפנות אותה בעצמכם. מדובר למעשה בחלקי הבטון שנותרו, הברזלים וכן חומרים נוספים ממנו המבנה עשוי בהתאם למבנה. כשאתם בוחרים איש מקצוע לצורך הריסת מבנה או חלקי מבנה, כדאי שתוודאו שאותו בעל מקצוע גם דואג לפינוי הפסולת הנוצר כתוצאה מההריסה. פינוי הפסולת עלול להעלות את מחיר ההריסה, אבל כך תוודאו שלא תישארו לבדכם עם כל הזבל הנותר בלי יכולת לפנות.

 

ניסור בטון

אולי תאהבו גם את

חשמלאי מקצועי
ריח שרוף יוצא מהשקעים

מעת לעת הבית זקוק לטיפול מקצועי בתשתיות החשמל. לפעמים יש תקלות שאנחנו יכולים לחיות איתן ויכולים לדחות לטיפול השנתי, אבל לפעמים אנחנו נתקלים גם בבעיות

קראו עוד »
דיבור בין שני אנשים
מהו אמן טלפתיה

אחד מסוגי הבידור היותר מקובלים והיותר פופולאריים של השנים האחרונות, הינה הופעה של אמן טלפתיה, אדם האמון על ביצוע סוג של קסם, שכל כולו מתבסס

קראו עוד »