חיפוש

איך אני יכול לגרום לחדר הילדים שלי להיראות יפה?

הילדים שלכם רוצים לעצב מחדש את חדר השינה? אתם רוצים לחדש את כל הבית ומתלבטים כיצד לעצב את חדר הילדים על מנת שייראה לא פחות ממושלם? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לגרום לחדר הילדים שלכם להיראות מהמם 

 

שאבו השראה מהאינטרנט

לפני שאתן מתחילים לחפש ריהוט ואקססוריז לבית, כדאי קודם כל שתיסגרו על סגנון ייחודי על פיו תרצו לעצב את החדר. כאשר אתם באים ממוקדים ויודעים בדיוק מה אתם רוצים אתם תוכלו להגשים את החלומות העיצוביים שלכם וליצור עבור הילדים שלכם את החדר שהם תמיד רצו. אל תמהרו לרכוש רהיטים בפזיזות, חשבו קודם כל כיצד הם יתלכדו על שאר הריהוט שבחדר והאם אתם שומרים על מראה אחיד ואסתטי.

כמובן שכדאי מאוד להתייעץ עם הילדים בעת בחירת הסגנון, בסופו של דבר דובר בחדר שלהם והם אלו שיצטרכו לבלות בו את רוב זמנם, לכן חשוב שהם יאהבו ויתחברו לסגנון.

 

חפשו ריהוט עץ איכותי

חלק חשוב מאוד בעיצוב החדר הוא שמירה על סטנדרט גבוה של איכות. גם אם אתם חושבים שמצאתם את הרהיט המושלם, כל עוד הוא אינו עמיד ואינו בעל אחריות אתם נמצאים בבעיה.  חשבו על זה כך – עד שהגעתם לעיצוב האידיאלי, לא תרצו להחליף אותו כל כך מהר בגלל שהוא נשחק או התבלה.

אם אתם מחפשים ריהוט עץ איכותי שיחזיק לאורך זמן כדאי שתחפשו רהיטי ילדים של אוליווד.  לילדים שלכם מגיע הטוב ביותר ולכן כדאי שתשקיעו בהם בריהוט עץ איכותי, שבנוסף לכך שהוא יפה במיוחד ויוכל לייחד את החדר, הוא גם עמיד בפני נזקים.

 

נסו לנצל את המרחב בצורה מיטבית

לרוב חדרי ילדים הם יחסית קטנים ולכן אין בהם מקום לאכסן כמות בלתי נגמרת של ריהוט מרשים. המטרה אם כך היא לנסות ולנצל את המרחב הקיים בצורה אידיאלית, שתהיה גם פרקטית כמובן אך גם תיראה טוב.

נסו לחפש פתרונות אחסון ייעודיים לחדרים קטנים על מנת שתוכלו להשתמש במרחב בצורה אידיאלית. חדרי ילדים הם לרוב גם מקום המשחק שלהם, נסו לייצר כמה שיותר שטח פנוי עבור הילדים ועל מנת שיוכלו לנוע בחופשיות.

 

התאימו את החדר לתקופת הגיל של הילד

ילדים קטנים לרוב משנים את ההעדפות שלהם מהר מאוד, ויכול להיות שהחדר אותו הם רצו לפני שנה יהיה שונה מהחדר עליו הם חולמים כיום. נסו לעצב את החדר בצורה שתתאים להם לשנים הקרובות, ולא רק לפרק זמן קצר. האידיאל הוא לא להחליף את כל הריהוט בחדר כל שנה, אלא להחליף רק דברים הכרחיים כמו מיטה לאחר שהילד גדל וכו'.

לסיכום – חשבו לעומק על עיצוב החדר של הילד, שימו לב לאיכות הריהוט ולהעדפה האישית וקדימה, צאו ליצור את חדר החלומות!

מראה חדר ילדים

 

אולי תאהבו גם את