חיפוש

טיפים לחדרי שינה זוגיים

כמה אנחנו אוהבים את חדר השינה שלנו. המקום שמטעין אותנו באנרגיות חיוביות בסוף כל יום, ולקראת יום חדש נוסף. זה המקום בו אנחנו מרגישים הכי בנוח להתרפק ולהתפנק ביחד עם בן או בת הזוג שלנו בסוף כל יום. חדר השינה אמור להעניק לנו חוויה מרגיעה ומנחמת, כזו שנרצה לשחזר בכל יום מחדש. בשביל להשיג חדר שינה כזה, ריכזנו עבורכם מספר טיפים לחדרי שינה זוגיים.

 

"כן, אני אוהב להיות בבית, עם אותה האהובה ועם אותם ההרגלים"

הראשון ברשימת טיפים לחדרי שינה זוגיים הוא כמובן האווירה. עם השנים, צברתם, אתם ובני הזוג יחד, המון חוויות משותפות, שעם הזמן הביאו איתן גם הרגלים משותפים. אנחנו ממליצים שחדר השינה הזוגי שלכם יכיל פריטים שיעלו זכרונות מאותן חוויות. פריטים כמו תמונה צבעונית, שעון שרכשתם בשוק אותנטי במזרח, או פסל שפיסלתם בעצמכם בסדנת הכדרות ההיא שהלכתם אליה, יכולים לשדרג את החדר, ולהעניק לו את הפרטיות הראויה. כל זאת, מצטרף כמובן לריהוט.

חדר שינה

 

טיפים לחדרי שינה זוגיים – הכל מתחיל ונגמר בריהוט

אז אחרי שהוספנו קצת חפצים וקישוטים, הגיע הזמן ל"ריל דיל" – הריהוט שבחדר. כדי שחדר השינה הזוגי יוכל לתפקד בתור חלל אינטימי ונעים, על הריהוט להיות בעל קו עיצובי אחיד, שיחבר את הכל לכדי יחידה שלמה אחת.

 

ביקשתם טיפים לחדרי שינה זוגיים? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן

אנחנו בחברת בול עץ מציעים לכם אפשרויות רבות של חדרי שינה. תוכלו לבחור בין חדר שינה קומפלט, לבין הרכבה עצמית שלכם בבחירת רהיטים נפרדים, כמו ארון, מיטה וטואלטים.

כחלק מהמגוון הרחב, תוכלו למצוא אצלנו בבול עץ חדרי שינה זוגיים בצבעים חמים, צבעים בהירים, צורות ריבועיות וצורות מעוגלות, עיצובים קלאסיים (עוד על עיצובים ניתן לקרוא כאן) ועיצובים מודרנים ועוד.

 

ההמלצות שלנו

מאמר טיפים לחדרי שינה זוגיים הוא לא מאמר אמיתי מבלי לתת קצת דוגמאות. מבין המבחר הענק, תוכלו למצוא את דגם "סער", דגם בעל מראה כפרי אלגנטי, הכולל מיטה זוגית, שתי שידות וטואלט. חדר השינה המלא הוא כולו ייצור כחול לבן, דבר שבו אנחנו מתגאים מאוד. מחיר חדר השינה הקסום הזה הוא 1,940 ש"ח בלבד, ותוכלו לבצע בו שינויים כמו צבע, מידות וסוגי ידיות.

במידה ותרצו, תוכלו להוסיף גם ארגז מצעים מתרומם או מזרון קפיצים אורטופדי, בתוספת תשלום.

גם דגם "ליאור" הוא דגם נהדר, המכיל מיטה זוגית, שתי שידות וטואלט, בעיצוב שונה. הדגם הקלאסי הזה מביא איתו אווירה נקייה ונעימה, ומחירו 2,720 ש"ח. גם בדגם "ליאור", בדומה לדגם "סער" ובדומה לכל הדגמים באתר, תוכלו לבצע שינויים ולרכוש תוספות שישדרגו את חדר השינה שלכם.

אנחנו מזמינים אתכם להציץ באתר שלנו, בלחיצה קטנה תועברו אוטומטית לקולקציות נוספות, כך שתוכלו להתרשם מכל ההיצע הענק הקיים אצלנו בבול עץ. מקווים לראותכם בקרוב!

אם אתם לא מסתפקים בעיצוב חדר השינה, ומתעניינים בשיפוץ כללי לבית – כדאי לכם לקרוא את המאמר שיפוץ כללי לבית: 5 טיפים שכדאי לקרוא לפני.

אולי תאהבו גם את

דוד מתחמם ראשית
איך הדוד מתחמם?

לדוד המים בבית שלנו יש תפקיד חשוב מאוד – הוא זה שאחראי על אספקת מים חמים שוטפת לבית, בכל ימות השנה. ישנם מספר סוגים של

קראו עוד »
ריהוט ראשית
איך מרהטים מרפסת?

אחרי שנים של חלומות ותקוות בסופו של דבר הצלחתם לקנות דירה עם מרפסת גדולה ויפה? אם כך, ברור מדוע מבחינתכם המרפסת חייבת להיות, ובצדק, חלק

קראו עוד »
שולחן אוכל
שולחן עץ מלא למטבח

שולחן עץ מלא למטבח הינו אחד מן המוצרים הנמכרים והפופולריים ביותר כיום, והסיבה לכך היא החשיבות הרבה של שולחן האוכל בחלל הבית. הרי זהו רהיט

קראו עוד »
מנורות
רהיטים יפים לבית פרטי

אין ספק, יש המון דברים הדרושים לעיצוב הבית. עם זאת, אינכם יכולים להעניק מראה מוגמר ללא הרהיטים היפים והמתאימים. זה משפר את היופי הכללי של

קראו עוד »