חיפוש

כיצד נבחר אמן חושים לגיבוש צוות מורים?

הגעתם למסקנה שאתם רוצים להשקיע בגיבוש צוות המורים שלכם? ברור לכם שצוות מגובש עושה תמיד עבודה טובה יותר? אתם צודקים. לכן אנחנו מציעים לכם להשקיע, להפיק יום גיבוש מוצלח ולשלב בו מופע מרגש של אמן חושים.

 

מופע של אמן חושים – למה זה כדאי?

אומנם זה נכון שחשוב מאוד לבדוק באיזה אמן חושים אתם בוחרים, אך עוד לפני כן, חשוב להבין למה זה כדאי. האמת היא, שהזמנת שירותיו של אמן חושים לגיבוש צוות מורים זו בחירה נהדרת כי מדובר על מופע שאי אפשר להתעלם ממנו.

המורים, אפילו אם הם יהיו מעט סקפטיים בתחילת המופע, ימצאו את עצמם מתלהבים מאוד. למעשה, אתם תשמעו אותם מתחלשים ביניהם ותוהים: ״איך הוא עושה את זה?!״. לכן, אם חשוב לכם שיום הגיבוש הקרוב יהיה מוצלח, אחר, מצחיק ושונה – הזמינו אמן חושים ותראו שלא תתחרטו.

 

מה כדאי לקחת בחשבון בהזמנת אמן חושים?

כשתתחילו לעשות חיפוש בנושא הזה, אתם תגלו שלא חסרים אמני חושים בישראל. לכן ברור מדוע אתם תוהים כיצד נכון יהיה לבחור את אמן החושים לגיבוש צוות המורים שלכם. האם האמן צריך להיות צעיר ומתלהב? או שאולי הוא צריך להיות בעל עשרות שנים של ניסיון? האם הוא צריך להציע מופע ארוך במיוחד? או שאולי מה שחשוב זה לבחור אמן חושים שיהיה גמיש ושיידע להתאים את עצמו לדרישות הלקוח? חשוב להבין: אמן חושים הוא חייב להיות, לפני הכול, מוכשר.

הוא צריך לדעת להדהים את הקהל ורצוי מאוד שהוא גם יהיה כריזמטי. רק כך תוכלו להבטיח שהמורים לא יפסיקו להביט אל הבמה. בנוסף, רצוי מאוד שתדברו מראש עם אמן החושים כדי שתוכלו להתרשם ממנו. האם הוא נשמע אדם רציני? מנוסה? והאם הוא יוכל להגיע לכל מקום שבו אתם רוצים לקיים את יום הגיבוש לצוות המורים?

 

שימו לב גם לעלויות

לבסוף, אם אתם עדיין תוהים כיצד לבחור אמן חושים ליום הגיבוש, חשוב לברר גם דבר או שניים לגבי העלויות. האם באמת תרצו לבחור את האמן שיגבה מכם את המחיר הכי גבוה שיש? והאם, במידה ותשלמו יותר, זה אומר שהמופע יהיה מושלם? לא תמיד זה המצב. בנוסף, חשוב גם לרדת לעומק הפרטים ולהבין על מה אתם משלמים. למשל, אם אמן החושים צריך לחצות את כל הארץ כדי להגיע למקום שבו תרצו שהוא יופיע, חשוב לברר האם הצעת המחיר כוללת גם את הנסיעות.

הפרטים האלה נראים פחות חשובים ושוליים, אך הם יכולים להסתכם במאות שקלים. לכן חשוב להבין מראש לא רק כמה זה עולה לכם, אלא על מה בדיוק אתם עומדים לשלם. אתם תראו שכל המורים יתלהבו מאוד מהחוויה ויחמיאו לכם על הארגון ועל היצירתיות.

 

אמן חושים עם קלפים

אולי תאהבו גם את

נהר
הרפתקאות ליליות

כל מדריך לתייר המתחיל, מתמקד נטו בבילויים לאור יום ופחות משקיע באופציות של הבילויים בשעות הערב המאוחרות. ובכל זאת, בין אם אתם בני 18 לבין

קראו עוד »
איש במה
סטנדאפיסט בבאר שבע

באר שבע, העיר הדרומית בישראל, מציעה לתושבי האזור פעילויות פנאי, מקומות בילוי ואפשרויות מגוונות לגיוון שעות הפנאי של התושבים בעיר הדרומית. בעיר הדרומית בישראל ניתן

קראו עוד »