חיפוש

חוויתן תאונה? כך עורך דין תאונות דרכים יכול לסייע לכם

כולנו מרגישות שבהקשר לתאונות דרכים לנו זה לא יקרה אך הסטטיסטיקה והתדירות של תאונות מראות דווקא שיש המון מקרים שכאלה. במידה ובאמת תהיו מעורבים בתאונת דרכים, הגיוני מאוד שתרצו סיוע מקצועי ומנוסה וזאת תקבלו מעורך דין. אם כך, חוויתם תאונה? כך עורך דין תאונות דרכים יכול לסייע לכם.

עורך דין תאונות דרכים

עורכי דין העוסקים במשפטים חייבים להתמחות בדברים ספציפיים בהם הם עוסקים וגם יכולים, ואפילו כדאי, שייעצו. באם חוויתם תאונה עורך דין תאונות דרכים אשר מתמחה בנושא הזה הוא הדמות המקצועית אשר תוכל לסייע לכם ולתת מענה להתמודד עם הסיטואציה. הן במקרים בהם המקרה מגיע לבית משפט והן במקרים בהם הוא נשאר בגדר תביעת ביטוח לצורך העניין.

 

עורך דין תאונות דרכים מסייע במקרה של תאונה

כאמור, בכל מקרה של תאונת דרכים, מקלה ועד חמורה, עורך דין תאונות דרכים הוא הכתובת בשבילכם והוא יכול לסייע לכם במגוון רחב של פעולות שיעשה עבורכם או במידע שיוכל לתת.

  1. ייעוץ והכוונה לגבי מה אפשר לעשות הלאה בהקשר התאונה שחוויתם
  2. תביעת חברת הביטוח או המלצה כיצד לעשות זאת וכדאיות התביעה
  3. הגשת תביעה מול אדם פרטי במקרה שנגרם נזק בגין דיני נזיקין

תאונת דרכים הגורמת לנזק

תאונות דרכים יכולות לגרום לכל מיני דרגות חומרה של נזקים. אם חוויתם תאונת דרכים עורך דין תאונות דרכים יוכל לסייע לכם גם במקרים בהם תאונת הדרכים גרמה לנזק גופני, כלומר במסגרת נזקי גוף, וגם במקרים בהם היה נזק לרכוש. עורך דין תאונות דרכים יוכל לסייע לכם גם בהקשר של התמודדות עם ביטוח הרכב, חובה ו\או מקיף, אשר אמור לכסות את הנזקים שנגרמו לכם או לרכב שלכם כתוצאה מהתאונה.

 

התמודדות עם צד ג'

אם חוויתם תאונת דרכים עורך דין תאונות דרכים יוכל לסייע לכם גם בהתמודדות מול צד ג'. כמובן שבכל תאונה יכולים להיפגע שני הצדדים, ואתם יכולים למצוא את עצמכם בתואנה שחוויתם עם עורך דין תאונות דרכים אשר במקום לתבוע בשמכם, מגן עליכם מפני תביעה של צד ג' או שדואג שההליך מול צד ג' יתנהל בצורה חוקית ומיטבית עבורכם, גם בקיומו של ביטוח מכסה וגם ללא.

 

תאונת דרכים יכולה לקרות לכל אחד אך לא כל אחד יודע כיצד להתנהל אחריה וכיצד לצאת כמה שיותר מורווח בדרך כזאת או אחרת. לצורך כך תרצו שעורך דין תאונות דרכים יסייע לכם להתמודד עם הנזקים שנגרמו לכם כתוצאה מהתאונה כאשר היא לא הייתה באחריותכם, אך גם להתמודד עם הנזקים שגרמתם לצד ג' בתאונה שבה אתם הייתם אשמים לה. בכל מקרה, מומלץ להתייעץ עם עורך דין תאונות דרכים בכל חוויה של תאונה.

 

tekhnika / Pixabay

אולי תאהבו גם את

הליך בוררות
איך אוכפים הליך בוררות?

בוררות התגלתה כמנגנון חלופי פופולרי לפתרון סכסוכים ברחבי העולם, המציע לצדדים דרך גמישה ויעילה לפתור את הסכסוכים שלהם מחוץ למערכות בתי המשפט המסורתיות. בישראל, הבוררות

קראו עוד »