חיפוש

האם כדאי להשתמש בויאגרה ללא מרשם?

גברים רבים מתפתים להשתמש בכדורים הללו, ללא מרשם, פחות בשביל הכיף. כמובן שלקיים יחסי מין זה כיף והוויאגרה יכולה לעזור לעניין, אך זה דבר לא מומלץ בכלל! נסביר במאמר הבא עוד על הכדור הזה ומדוע לא כדאי להשתמש בו ללא מרשם רפואי.

 

שימוש בוויאגרה לפנאי: מה הפיתוי?

סבל מהפרעות בזקפה אינו דבר כיפי. אין הפתעה בכך. אז למה כל כך הרבה גברים מחפשים תרופות כמו ויאגרה, רק כדי בשביל ההנאה, וללא אף סיבה בריאותית?

השימוש בוויאגרה להנאה יכול להיתפס כדבר אופנתי לעשות. לא על מנת לקבל זקפה, אלא בשביל לקבל זקפה לזמן ארוך יותר. בזכות המדיה החברתית, חוצפה גברית ועלייה בהתמכרויות לפורנו, לגברים רבים יש ציפייה לא מציאותית למה שהפין שלהם צריך לעשות – ורואים בוויאגרה את התשובה.

המיתוס ש'הגלולה הכחולה הקטנה" תגרום לך להחזיק לאורך ימים ולהיות "אגדה בקרב גברים" עשויה להוות תמריץ מספק לבחורים בריאים לחלוטין לרצות לתת לזה ניסיון. אבל במציאות, נטילת ויאגרה לבילוי יכולה להיות רעיון ממש ממש רע.

 

מהו שימוש פנאי בויאגרה?

ויאגרה היא תרופת מרשם. לכן כאשר אנו אומרים "שימוש פנאי" אנו מתכוונים לשימוש בוויאגרה להנאה, ללא מרשם ו / או ללא אבחנה של תפקוד זקפה לקוי או סיבה לגיטימית אחרת.

אם אתה שוקל ליטול ויאגרה, חשוב להבין איך הכדור עובד. הוויאגרה מכילה את החומר הפעיל, סילדנאפיל, שהוא תרופה המעכבת PDE5. תרופות אלו מכוונות ל- PDE5 שהוא האנזים האחראי על כיווץ שרירים המעבירים את הדם לאיבר המין. על ידי חסימת ההשפעה של אנזים זה, יותר דם יכול לזרום למקום בו הוא נחוץ באותו רגע מכריע, מה שמגדיל את הסיכוי לקבל ולהחזיק זקפה לזמן ארוך. חשוב להכיר בכך שהרפיית כלי דם זו מתרחשת במקומות אחרים בגוף בו זמנית, ולא רק בפין.

 

האם עליכם ליטול ויאגרה אם אינכם סובלים מבעיות זקפה?

במילים פשוטות, לא! אלא אם כן אתה סובל מבעיות זקפה ויש לך מרשם ממקור לגיטימי, אתה לא צריך לקחת ויאגרה – או כל חלופה אחרת של ויאגרה. ישנן סכנות הקשורות לנטילת ויאגרה ללא תפקוד זקפה לקוי, אשר עלולות לפגוע בבריאותך.

זה אולי לא הסיכון החמור ביותר, אבל חשוב שכל גבר יהיה מודע אליו – מחקר על גברים בריאים הנוטלים ויאגרה למטרות פנאי הראה למעשה ירידה בביטחון הזקפה. זה הראה שלבחורים שהיו בריאים מלכתחילה, היה קשה יותר להעמיד את הפין שלהם ללא התערבות כימית בהמשך.

לדעתנו, נטילת ויאגרה לכיף ממש לא שווה את הסיכון לפגיעה בחיי המין לאורך זמן, רק בשביל ריגוש קצר מועד.

למידע נוסף בנושא חיי מין, מוצרי מין חדשניים ואביזרי מין לאישה – היכנסו לאתר של רד פוינט.

 

ויאגרה

אולי תאהבו גם את