חיפוש

מדריך ליום אהבה שהאישה לא תשכח

נמאס לכם לחגוג את יום האהבה באופן בנאלי? רוצים לפנק את האישה בדרך מיוחדת ובלתי נשכחת? אתם לא לבד. הרצון להפגיז ביום האהבה הוא רצון משותף לבני זוג רבים. בכתבה הבאה נציג מדריך ליום אהבה חד פעמי שאף אישה לא תשכח.

 

תפתיע את עצמך, תפתיע אותה

מעבר למרצ'נדייז הקיטשיים של יום האהבה, יש מנהג אחד שבאמת כדאי לכבד ביום מיוחד זה – עשיית אהבה. אחרי הכל, יום אהבה בלי אהבה, הוא קצת כמו יום המשפחה בלי משפחה או ראש השנה בלי להתחיל שנה חדשה. בקיצור, הבנתם את הנקודה.

לכן זה הזמן לקחת את הנושא ברצינות ולהכניס ליום הזה קצת אווירה סקסית שתגרום לכם לחגוג אותו כמו שצריך. כך למשל, דרך מומלצת להיכנס למוד הנכון היא בעזרת ויאגרה. ויאגרה "כדור הקסם" מרחיב את הכלי הדם ועוזר להגיע לזקפה מלאה וממושכת, כך שתוכלו לענג את האישה שלכם בצורה כמעט חדשה לגמרי.

כמובן שחשוב לזכור שוויאגרה היא תרופה רפואית לכל דבר, ולכן יש להקפיד על שימוש בה לפי ההנחיות המדויקות, נטילת המינון הנכון וכיוצא בזה. לאחר שנתנו את האזהרה הדרושה, אתם יותר ממוזמנים לצאת להרפתקה חדשה.

 

זה הזמן לשבור כמה כללים

עם השנים הזוגיות הולכת ומאמצת לה דפוס קבוע: שגרה חוזרת, מנהגים שבשגרה וגם חיי המין הופכים להיות כמו אירוע מתוכנן לפי סדר פעולות. כל אחד יודע מה התפקיד שלו, מתי הוא נכנס ואיך הוא ייצא.

יום האהבה הוא בדיוק הזמן להסעיר קצת את המערכות ולשבור כללים ישנים. מדובר בזמן מיוחד בשנה וכדאי לנצל אותו כדי להתנסות בדברים חדשים. בין אם אלו פנטזיות שתמיד חלמתם עליהם ולעולם לא העזתם לממש, או הרפתקאות מיניות שעוד לא יצא לכם לחוות במשותף – יום האהבה הוא טיימינג מעולה לחגוג שבירת חוקים.

 

זמן איכות שבא למות

יום האהבה הוא היום לחגוג את "הביחד" שלכם. זאת הזדמנות נהדרת להוקיר את הזוגיות  ואת האירועים, הזיכרונות והשפה המשותפת שגיבשתם יחד לאורך חיי מערכת היחסים שלכם. דרך טובה להביא לידי ביטוי את ההוקרה הזאת היא בהשקעה של זמן איכות משותף.

את יום האהבה לא צריך לציין רק במיטה, אלא גם בדרך למיטה. תשקיעו בבילוי ששניכם אוהבים. תצאו למקום שאתם לא יוצאים אליו בדרך קבע כל יום: זה יכול להיות מסלול טיול, מסעדה רומנטית או אפילו ארוחת ערב מושקעת בבית, העיקר שניתן מקום לזמן איכות אמיתי ומקורי של שניכם.

 

המדריך המקוצר לזוג המאושר

לסיכום, יום האהבה יכול להיות יום מצוין כקריאת כיוון לחיזוק הזוגיות שלכם. זה הזמן להתנסות בדברים חדשים ולשבור את השגרה השוחקת, גם במיטה וגם מחוצה לה. אפשר לעשות זאת בעזרת בקבוק יין, עזרים טבעיים מסוגים שונים או דמיון פורה, העיקר שתשקיעו את הכוונה הנכונה בכך.

מערכת יחסים

אולי תאהבו גם את