חיפוש

מהו אמן טלפתיה

אחד מסוגי הבידור היותר מקובלים והיותר פופולאריים של השנים האחרונות, הינה הופעה של אמן טלפתיה, אדם האמון על ביצוע סוג של קסם, שכל כולו מתבסס על אמנות החושים. אנשים שיש להם מה שקרוי "חש שישי" או יכולות טלפתיות יוצאות מגדר הרגיל הם נדירים יחסית, ויותר נדירים הם אנשים היכולים להשתמש בתכונה הזאת כרצונם, ולא רק בהבלחות של רגע, שבאות והולכות. בשורות הבאות נעסוק באמנות הטלפתיה, נסביר מהי בדיוק האמנות הזאת, מיהו אמן טלפתיה וכיצד הוא מבצע את תפקידו.

שליטה במוח

אמן טלפתיה, קוסם ומה שביניהם

אמן טלפתיה, או אמן חושים, הוא אדם בעל יכולות מנטאליות גבוהות, וחוש שישי מפותח עד כדי כך שהוא יכול לרתום את החוש הזה לצרכיו, כולל בעת ביצוע הופעה. החוש השישי, הוא חוש בלתי נראה, הנוסף על חמשת החושים הקיימים אצל כל אדם סביר – חוש הראייה, חוש השמיעה, חוש הטעם, חוש הריח וחוש המישוש. המדע המודרני מערער על הקביעה הזאת, וקובע כי יש אנשים בעלי חושים נוספים. ואולם העובדה שחושים כאלה נדירים אצל האדם הממוצע, היא הגורמת להם לכנות חוש כזה בשם "אם יש לך עניין בהופעה של אמן טלפתיה, זה המקום הנכון עבורך. כדאי ליצור קשר כעת ולעשות צעד ראשון לקראת הופעה איכותית, שתשאיר רשם עז על קהל המשתתפים בו, שילווה כל אחד מהנוכחים לאורך זמן.". אמן טלפתיה, על פי ההגדרה הזאת, הוא אדם שיש לו חוש שישי, והוא מסוגל להשתמש בחוש הזה במצבים שונים על פי רצונו, כולל למטרות בידור, בעת הופעות בפני קהל. אנשים שיש להם חוש שישי יכולים, על פי רוב, לקרוא מחשבות או לכל הפחות לזהות כיווני מחשבה של אנשים מסוימים או של קהל המאזינים. אמנים אחרים מתמחים בטלקינזיס, כלומר הזזת חפצים בכוח המחשבה. ויש אחרים, המסוגלים לחזות מראש, דברים שיכולים להתרחש פרק זמן קצר לאחר מכן. בחלק מהמקרים מדובר על חוש אמיתי, ובחלק מהמקרים מדובר בפעולה המתבססת על ניסיון מצטבר, המסייע להם לצפות על מה אדם מסוים יכול לחשוב, בהסתמך על הנתונים הכלליים מסביב באותו הרגע.

קוסם ואמן חושים

לעומת אמן הטלפתיה, או אמן החושים, הקוסם הוא אדם המסוגל לבצע תעלולים כל שהם, ולייצר אצל קהל הצופים אשליה כל שהיא, תוך הסתייעות באמצעים שונים שהוכנו מראש, והם אינם מוכרים וידועים לקהל הצופים. הקוסם הוא אדם ששתי רגליו נמצאות על הקרקע, והוא יכול לשלוט באירועים לאורך כל הדרך.

ואולם מה שמשותף בין השניים, הן קוסם והן אומן טלפתיה, היא העובדה שבשני המקרים, על מנת להביא את הקסם שכל אחד מהם מציע לקהל המשתתפים לכדי שלמות, שניהם חייבים להתמקצע, ולהתאמן שוב ושוב על התרגילים שלהם. למעשה, במקרים רבים ישנו ערבוב תחומים, ויש קוסמים שהם אמני טלפתיה וההיפך – אמני טלפתיה שהם גם קוסמים. מדובר בשני תחומים שהם מקבילים, אבל הם בהחלט אינם זהים.

אם יש לך עניין בהופעה של אמן טלפתיה, זה המקום הנכון עבורך. כדאי ליצור קשר כעת ולעשות צעד ראשון לקראת הופעה איכותית, שתשאיר רשם עז על קהל המשתתפים בו, שילווה כל אחד מהנוכחים לאורך זמן.

אולי תאהבו גם את

חשמלאי מקצועי
ריח שרוף יוצא מהשקעים

מעת לעת הבית זקוק לטיפול מקצועי בתשתיות החשמל. לפעמים יש תקלות שאנחנו יכולים לחיות איתן ויכולים לדחות לטיפול השנתי, אבל לפעמים אנחנו נתקלים גם בבעיות

קראו עוד »