חיפוש

מה זה גזיבו – והאם אתם צריכים כזה בגינה שלכם

ישראל, ארץ שטופת שמש, בה מרבית הבילויים מתרחשים באוויר הפתוח.

כך גם בילויים ביתיים מועברים תמיד לגינה הביתית.

כל בילוי באוויר הפתוח – מחייב צל.

מה זה גזיבו – והאם אתם צריכים כזה בגינה שלכם? זאת ועוד במאמר הבא.

 

הקדמה

חודשי הקיץ החמים, מביאים איתם את קרני השמש החמות בלא מעט שעות במהלך היום. קרני השמש לא פעם מפריעות להנאה מישיבה באוויר הפתוח ומניצול הגינה הביתית. הפתרון לכך, גזיבו – נעים להכיר.

 

מה זה גזיבו

כאמור, קרני השמש החמות מפריעות לנו לנצל את הגינה הביתית. גזיבו לגינה מהווה אחד הפתרונות הנוחים והפשוטים לבעיה. גזיבו הוא פתרון הצללה נוח ופשוט, למעשה, הוא מעין צלייה  בצורת ביתן, אשר מורכבת באופן פתוח בכל 4 פאותיו, כך שמתאפשרת זרימת אוויר, וקבלת צל. כמו כן, הגזיבו חוסם קרינה אולטרה סגולה, אשר לה השפעות שליליות על עורנו.

את הגזיבו ניתן לפרק במידת הצורך, ולמקם מחדש במרחב אחר.

 

גזיבו מותאם למידות ולצרכים

כיום, קיימים סוגים וגדלים שונים של גזיבו. ישנו גזיבו פתיחה מהירה, אשר מיועד בעיקר לתפעול מהיר ומתאים ליציאה לחוף הים ולטיולים שונים. לגינה הביתית, מומלץ לרכוש גזיבו כבד ויציב, בשל העובדה כי הוא מיועד לשימוש במקום אחד וקבוע. גזיבו יציב יכול להיות עשוי מתכת או עץ. ניתן למצוא גזיבו לו מחוברים וילונות, כך שתוכלו לסגור אותו ולמנוע מרוח להיכנס, וכן על מנת לקבל מעט פרטיות מהסביבה.

מלבד סוג הגזיבו, גם לגודלו יש משמעות. האם הגזיבו מיועד לזוג או למשפחה? בחרו גודל בהתאם לשימוש. בחרו גזיבו מותאם לצרכים שלכם, וכן כזה המתאים במידותיו לספק צל לכלל המרחב המוגדר.

 

גזיבו איכותי

בעת רכישת גזיבו לגינה שלכם, זכרו כי הגזיבו מיועד לעמידה למשך זמן רב, בתנאי שמש בקיץ, וכן רוח וגשם בחורף. בשל כך, ישנה חשיבות רבה לרכוש גזיבו איכותי, העשוי מחומרים עמידים וטובים, על מנת שהגזיבו יישאר במיטבו לאורך זמן רב.

 

היכן קונים גזיבו

לאחר שהבנתם כי אתם צריכים גזיבו לגינה שלכם, וכי על הגזיבו להיות איכותי ויציב, תוכלו לקנות גזיבו בטרנקילו. בטרנקילו תוכלו למצוא גזיבו בסגנונות, דגמים וצבעים שונים, וכן במידות שונות לפי צרכיכם.

 

על רגל אחת – מה זה גזיבו האם אתם צריכים כזה בגינה שלכם

גזיבו הוא מעין צלייה אשר מטרתה לספק הגנה מקרני השמש, מרוחות ומגשמים, וכן מקרינה אולטרה סגולה. הגזיבו מותקן באופן פתוח, אך לעיתים מגיע עם וילונות אשר אלו מאפשרות למנוע כניסת רוחות, וכן קבלת פרטיות.

הגזיבו מאפשר ליהנות מהגינה הביתית בכל ימות השנה, מבלי לסבול מחום או קור. הגזיבו מגיע בסוגים, גדלים, דוגמאות וצבעים שונים, ויש להתאימו לצרכיכם האישיים.

גינה

 

אולי תאהבו גם את

דוד מתחמם ראשית
איך הדוד מתחמם?

לדוד המים בבית שלנו יש תפקיד חשוב מאוד – הוא זה שאחראי על אספקת מים חמים שוטפת לבית, בכל ימות השנה. ישנם מספר סוגים של

קראו עוד »
ריהוט ראשית
איך מרהטים מרפסת?

אחרי שנים של חלומות ותקוות בסופו של דבר הצלחתם לקנות דירה עם מרפסת גדולה ויפה? אם כך, ברור מדוע מבחינתכם המרפסת חייבת להיות, ובצדק, חלק

קראו עוד »
שולחן אוכל
שולחן עץ מלא למטבח

שולחן עץ מלא למטבח הינו אחד מן המוצרים הנמכרים והפופולריים ביותר כיום, והסיבה לכך היא החשיבות הרבה של שולחן האוכל בחלל הבית. הרי זהו רהיט

קראו עוד »
מנורות
רהיטים יפים לבית פרטי

אין ספק, יש המון דברים הדרושים לעיצוב הבית. עם זאת, אינכם יכולים להעניק מראה מוגמר ללא הרהיטים היפים והמתאימים. זה משפר את היופי הכללי של

קראו עוד »