חיפוש

על פי איזה קריטריונים נמדד מחיר מופע קוסמות?

מופעי קוסמות הפכו לאטרקציה מבוקשת בשנים האחרונות, הם מהנים ומרתקים את הקהל ומהווים דרך מהנה לחגוג כל מאורע. עלויות המופע מורכבות מפרמטרים שונים שמשתנים בין קוסם לקוסם, ההיצע שלו והקהל שישתתף במופע. במאמר זה נציג מספר קווים מנחים אשר משפיעים על מחיר המופע וקובעים את עלותו.

 

היכן מתקיים המופע?

מופע שיתקיים באזור מגוריו של הקוסם יעלה פחות מאשר מופע רחוק בו הקוסם צריך לדאוג לשינוע הכלים והאביזרים שברשותו. אם הקוסם גר במרכז ואתם מעוניינים בהופעה שנעשית בחיפה למשל, עלות ההופעה תעלה מעט יותר מאשר אם הייתה קורית באזור המרכז. מחירי הדלק וגודל הרכב שבו משתמש הקוסם משפיעים על המחיר.

אם מדובר בהופעה עבור ילדים לעתים ישנם מתנפחים וצעצועים שהקוסם מביא איתו, מחצלות ומערכות הגברה שיכולים לתפוס מקום רב ולדרוש שינוע רציני לכן, ישנם יתרונות להופעה שנעשית קרוב כיוון שקל יותר להעביר אביזרים גדולים וההובלה לא תהיה יקרה. מנגד, אם קיבלתם המלצה לקוסם והוא מגיע מאזור רחוק יותר, כנראה שמדובר בהשקעה ששווה זאת.

 

צעצועים ומתנות שהקוסם מחלק

אם אתם מחפשים הפעלה ליום ההולדת שהיא מפתיעה ומרגשת, ייתכן ושווה לשקול חלוקה של מתנות לקהל. בין אם אלו ילדים קטנים בגילאי 4-6 או מתבגרים, כולם ייהנו לשמור הפתעה מהקסם שצפו בו או לקבל סט מרגש של שקיות הפתעה בסוף המופע.

לקוסמים מסוימים ישנם הפתעות מוכנות מראש שהם יציעו לכם בעלות נוספת וקוסמים אחרים יוכלו לחלק את המתנות שאתם רכשתם מראש. מומלץ לבדוק עם הקוסם אם זה משהו שהוא עשה קודם לכן וכמה תעלה לכן כל אחת מן האפשרויות הללו.

 

ותק וניסיון בתחום

קוסם ותיק ומנוסה זה כזה שיבטיח לכם מופע טוב ומלהיב. הוא כבר ראה וחווה קהלים שונים ויודע איך להתאים את המופע למי שיושב מולו. לכן, קוסם ותיק יכול לעלות לכם מעט יותר מאשר קוסם חדש בתחום. לכל אחד יש את היתרונות שלו אבל חשוב לקחת בחשבון את הפקטור הזה כיוון שהוא ישפיע על מחיר ההופעה.

 

מיהו הקהל?

קוסם להופעת מבוגרים יכול לעלות יותר כיוון שהטריקים במופע מסובכים יותר ודורשים יכולות וכישרון מסוג מאוד מסוים. מופעים כאלו גם כוללים אביזרים גדולים יותר כמו תיבות וחרבות, בהתאם למה שתבקשו לראות במופע. לעומת זאת, קוסם ילדים לרוב מבצע כמויות גדולות של טריקים קטנים, יכול להשתמש באביזרים קלים ופשוטים ולכן העלות נמוכה יותר מאשר מופע קוסמות למבוגרים. אם כך, הקהל שמרכיב את האירוע שלכם הוא פרמטר מרכזי בקביעת עלות המופע.

בסופו של דבר, אתם משלמים לאדם שרכש ניסיון וחידד כישרון, השקיע בלמידת הקסמים ותורת מאחז העיניים. העסק טומן בתוכו גם תשלומי מס, ביטוח, שינוע ואביזרים שהופכים את המופע לחוויה שהיא, וכך המופע יכול להגיע לסכומים של עד 2,500 ש"ח.

מופע קסמים

אולי תאהבו גם את

נהר
הרפתקאות ליליות

כל מדריך לתייר המתחיל, מתמקד נטו בבילויים לאור יום ופחות משקיע באופציות של הבילויים בשעות הערב המאוחרות. ובכל זאת, בין אם אתם בני 18 לבין

קראו עוד »
איש במה
סטנדאפיסט בבאר שבע

באר שבע, העיר הדרומית בישראל, מציעה לתושבי האזור פעילויות פנאי, מקומות בילוי ואפשרויות מגוונות לגיוון שעות הפנאי של התושבים בעיר הדרומית. בעיר הדרומית בישראל ניתן

קראו עוד »