חיפוש

ניקוי עובש מספות: איך עושים זאת הכי נכון

עובש אנחנו רגילים למצוא במקומות כמו פרוסת לחם לא טרייה, על תקרת המקלחת ועוד. רבים לא יודעים אבל גם הספות שלנו צוברות עליהן עובש שכדאי מאוד לנקות. במאמר הבא נעסוק בנושא ניקוי עובש מספות: איך עושים זאת הכי נכון, ונבין איך לעשות את הניקיון ביעילות ובאפקטיביות מירבית, כך שהספות שלכם יוכלו לחזור למצב הכי טוב שלהן – נקיות ויפות.

 

איך מגיע עובש לספה?

אנחנו בטוחים שאתם מופתעים למשמע העובדה המרעישה הזו – על הספות שלכם בהחלט עלול להימצא עובש. איך הוא מגיע לשם? שאלה מצוינת. חשבו על הפעילויות שאתם מקיימים על הספה – אתם אוכלים על הספה, אתם יושבים עליה כשאתם מזיעים אחרי ריצה ספורטיבית מסביב לבית, אתם שותים עליה יין ובקיצור אתם מספקים לה המון סיבות לצבור על עצמה עובש.

כשמדברים על ניקיון עובש מספות: איך עושים זאת הכי נכון, חשוב קודם להכיר בעובדה הזו שעובש אכן קיים על הספות, ולאחר מכן להתפנות לדרכי הטיפול בו.

 

ניקוי עובש מספות: איך עושים זאת הכי נכון?

אחרי שהבנו שעובש אכן עלול להימצא על הספה שלכם, נבין איך לנקות אותו. אז בשלב הראשון שאבו היטב את הספות. השאיבה נועדה כדי לאסוף כמה שיותר מהעובש הקיים על הספות, וכדי לאסוף גם שאריות מזון שעלולות לגרום להצטברות של עובש נוסף בהמשך.

לאחר מכן הקפידו גם לנקות את שואב האבק משאריות עובש, כדי שלא יצטבר בתוך השואב ויגרום למצב של שואב אבק לא נקי ולא יעיל.

 

אלכוהול – פתרון מעולה נגד ספות עם עובש

לאחר שהשתמשתם בשואב האבק כדי להסיר את האובש, תוכלו להשתמש באלכוהול כדי להשלים את הניקוי. מה עושים עם האלכוהול? בקערה מערבבים אלכוהול עם מים חמים, מצטיידים בסמרטוט ומנגבים את כל איזור הספות שהיה נגוע בעובש. גם את האיזורים שלא היו נגועים חשוב לנקות עם הסמרטוט, כדי למנוע התפשטות של עובש וגם כי ייתכן שלא שמתם לב שיש שם עובש מזערי שלא נראה לעין.

 

ומה אחרי האלכוהול?

גם הצטברות של נוזלים על הספה עלולה לגרום לעובש, ולכן לאחר הניגוב עם המים החמים והאלכוהול הקפידו לרסס חומר מחטא המתאים לסוג הריפוד של הספה שלכם. לאחר מכן, הוציאו את הספה ואת כריות הספה לייבוש באור השמש. אור השמש יסייע גם בייבוש הספות וגם בהעלמת כתמי העובש מהספה.

 

וואו, יש כל כך הרבה דברים לעשות…

כשמדברים על ניקוי עובש מספות: איך עושים זאת הכי נכון, ברור שהדבר דורש מאיתנו לבצע כמה וכמה צעדים. במקום לעשות זאת בעצמכם אתם מוזמנים להזמין את חברות הניקיון שיעשו זאת עבורכם. חברת קלינטק היא אחת מהחברות האלו, שיכולות להביא איתן מכונה לניקוי ספות קלינטק ולהסיר את העובש מהספות שלכם. בהצלחה!

חתול על ספה בסלון

 

אולי תאהבו גם את