חיפוש

עם איזה סוג של בשר הכי כדאי להתחיל עם הילדים?

ארוחות מנגל במפגשי משפחה או חברים הפכו לתופעה נפוצה וחווייתית במיוחד, אך מטבע הדברים, ארוחת בשרים על האש כרוכה בהמתנה לצלייה שתהיה במידת העשייה הנכונה וכשמבוגרים וילדים יושבים לאכול יחדיו, מומלץ לחשוב תחילה על הבשרים המתאימים לילדים

 

מנגל – ארוחת בשרים חווייתית

אם יש מאפיין אחד המשותף לכולנו, הרי שהוא האהבה שלנו לאוכל איכותי, טעים ועשוי במידה הנכונה, בטח ובטח כשמדובר בבשרים. בין אם מדובר בארוחה משפחתית ובין אם במפגש עם חברים, אין ספק כי לאוכל מיועד תפקיד חשוב בקביעת מידת ההצלחה של האירוע או המפגש.

האהבה שלנו לאוכל אינה מוטלת בספק, אך כשמדובר בצורך לדאוג לאוכל איכותי וטעים עבור המשפחה, או חברים, פעמים רבות האהבה מתחלפת בתחושה שעוד מעט אנחנו משתגעים ומגיעים כמעט לסף ייאוש. לחשש זה והדילמות הנלוות אליו, ישנו פתרון פשוט וקל – ארוחת בשרים חווייתית על גריל גז – וובר, אשר נחשבת עד היום לאחת מצורות האירוח המושלמות ביותר.

 

בשרים והעדפות אישיות

כשמדובר בארוחה רבת משתתפים, הניסיון לקלוע לטעם של כולם הוא ניסיון מאתגר למדי, במיוחד כשמדובר במגוון אנשים והעדפות שונות. ארוחת "על האש" מהווה פתרון יעיל גם לאתגר זה, כשניתן לשים מגוון סוגי בשרים וירקות שונים על המנגל ולדאוג לרמת עשייה מותאמת להעדפותיהם של האורחים השונים.

מעבר לאוכל הטעים, ארוחת בשרים "על האש" נחשבת לחווייתית ביותר, גם בגלל הזמן שלוקח לבשרים להיצלות כראוי והאפשרות לשוחח וליהנות האחד עם השני בזמן זה. אך כשבין המשתתפים נמצאים ילדים, הרי שהם לא תמיד מגלים סבלנות, או נהנים לשוחח יותר מידי והם מעדיפים לגשת ישר ולעניין ולקבל את הארוחה שלהם בהקדם האפשרי.

 

עצור, ילדים לפניך

ילדים זה שמחה אומר השיר הידוע, אך מטבעם הם גם חברי סבלנות ובררניים ביותר בכל הקשור לאוכל. לפיכך, כדי שנוכל להמשיך וליהנות מהערב החווייתי, מומלץ לדאוג לכך שמנת הבשרים הראשונה על המנגל תהיה מותאמת עבור הילדים.

בעוד שהמבוגרים יעדיפו את חלקי הבשר היוקרתיים דוגמת חלקי פילה וסטייק, ילדים אשר מסתפקים לרוב בשניצל וצ'יפס, יעדיפו סוגי בשר אחרים, אשר לרוב, תהליך הצלייה שלהם על המנגל הוא מהיר יותר ומקל עלינו את העבודה וזמני ההמתנה.

 

סוגי בשר מועדפים לילדים

אז עם איזה סוג בשר הכי כדאי להתחיל?

  • נקניקיות – ילדים אוהבים, בלשון המעטה, נקניקיות ומוכנים לאכול אותן בכל צורה. דאגו ללחמנייה מתאימה וסידרתם לעצמכם אחלה ארוחת ערב לילדים.
  • קציצות – בין אם זה בגלל המראה העגול והתמים ובין אם בגלל המרקם הרך, קציצות ביתיות, כמו גם קציצות המבורגר, נמצאים גם הם בקטגוריית הבשרים המומלצים להתחיל איתם את המנגל עבור הילדים.
  • עוף – ילדים אוהבים להרגיש כמו גדולים ולכן, שיפודי עוף יהיו פתרון מצוין, שיאפשר גם לכם ליהנות עד לתורם של הבשרים האמיתיים.

 

פרגיות

אולי תאהבו גם את