חיפוש

פיצויים מתאונת דרכים?

היית מעורבים בתאונת דרכים? חשוב שתדעו, לא רק חברת הביטוח יכולה לפצות אתכם, אלא גם הנהג האחר שהיה מעורב בתאונה ולעיתים אפילו גורמים אחרים בתנאי שניתן להוכיח שיש להם יד בדבר ואחריות. הכביש הוא מקום מסוכן לכולנו, ואם אכן נפגעתם שלא באשמתכם במהלך נסיעה או אפילו הליכה כהולכי רגל, סביר מאוד שמגיעים לכם פיצויים בגין כך.

 

תביעה בגין תאונת דרכים

אנשים רבים מסתפקים בהליכים מול חברת הביטוח אך לא תמיד בכך חייב להסתכם הדבר ופיצויים מנהג אחר הם בהחלט משהו שיכול לקרות בתאונות מסוימות. יכול להיות כי בסופו של דבר הנהג הנתבע יספק את הפיצויים מחברת הביטוח שלו, בהתאם לסוג הביטוח שיש לו, אך עדיין מדובר בתביעה של אותו האדם ובהליך משפטי שעשוי להיות נפרד לגמרי לתביעת חברת הביטוח שבה מבוטח הרכב שלכם.

 

ביטוח רכב חובה ומקיף

כבר שנים רבות שכול רכב בישראל מחויב להיות מבוטח בביטוח חובה. מטרתו של חוק זה הוא למנוע מצבים בהם אנשים חווים נזקים חמורים, גופניים וכלכליים ואינם יכולים להתמודד עם כיסוי עלויות הנזק. על כן, משלמים סכום נמוך לביטוח בכול חודש כדי שאם באמת תקרה תאונה שתגרום לנזק ותאלץ את הנהג לשלם הרבה כסף, הביטוח יכסה זאת וסייע לו להתמודד.

 

הייתם מעורבים בתאונת דרכים? פנו לאיש מקצוע

כול תאונת דרכים תגרור הליך משפטי שונה לגמרי בהתאם לסיבת התביעה ולמאפייני התאונה, אך באופן כללי מומלץ מאוד בכול סוגי התביעות והתאונות לפנות לקבל סיוע מאיש מקצוע. משרד עורכי דין פייפר כהן יסייעו לכם לקבל החלטות בגין המשך הליך תביעה לקבלת פיצויים וגם להבין באופן רחב אילו פיצויים מגיעים לכם ומה עליכם לעשות כדי לקבל אותם. יכול להיות שמדובר בהרבה מאוד כסף שלא כדאי לוותר עליו בגלל הפחד מבירוקרטיה לדוגמא.

 

תביעת פיצויים בגין הנזק

מעבר לכך שניתן לתבוע את האדם שגרם לנזק בתאונה, או את חברת הביטוח שלו, ישנם כול מיני נזקים, במיוחד אלו אשר ארוכי טווח, אך יכולים להביא זכאות לתביעת הביטוח הלאומי לקבלת פיצויים בערוצים נוספים.

לדוגמא, תאונת דרכים אשר התרחשה כחלק מעבודתו של אדם מסוים, מזכה אותו באפשרות לתבוע בגין תאונת עבודה ולקבל פיצויים עקב כך. גם אנשים אשר נותרו עם נכות זמנית או ממושכת יכולים לתבוע לקבלת הכרה כבעלי אחוזי נכות ולקבל פיצויים ומענקים בהתאם לחומרת הנזק.

פיצויים מתאונת דרכים הם במטרה לסייע לאדם אשר ניזוק כתוצאה מכך לכסות עלויות בגין ההוצאות שהנזק גרם לו, בין אם מדובר בנזקים שנגרמו לו בגוף או בנפש, ובין אם מדובר בנזקים שנגרמו לרכוש שלו כדוגמת הרכב הפרטי שלו, או כל כלי רכב אחר במקרים בהם מדובר בתאונת אופנוע או תאונה המשלבת אופניים.

עורך דין תאונות דרכים

אולי תאהבו גם את

הליך בוררות
איך אוכפים הליך בוררות?

בוררות התגלתה כמנגנון חלופי פופולרי לפתרון סכסוכים ברחבי העולם, המציע לצדדים דרך גמישה ויעילה לפתור את הסכסוכים שלהם מחוץ למערכות בתי המשפט המסורתיות. בישראל, הבוררות

קראו עוד »