חיפוש

שולחן עץ מלא למטבח

שולחן עץ מלא למטבח הינו אחד מן המוצרים הנמכרים והפופולריים ביותר כיום, והסיבה לכך היא החשיבות הרבה של שולחן האוכל בחלל הבית.

הרי זהו רהיט שנשתמש בו המון, הן באופן אישי והן יחד עם המשפחה או החברים.

לכן, ישנה חשיבות רבה בבחירת השולחן, חומרי הגלם, הנגר שיבנה אותו, ועוד.

במאמר שלפניכם, נדון במספר שיקולים חשובים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת שולחן עץ מלא למטבח.

 

גודל השולחן

בדומה לכל רהיט אחר, כמו ארון לחדר שינה, שידות או כיסאות, גם בעת בחירת שולחן מעץ מלא חשוב לבחור את הגודל המתאים. גודל השולחן מושפע בעיקר משני אלמנטים, האחד הוא החלל שבו יוצב השולחן והשני הוא כמות הסועדים המקסימלית שצפויים להשתמש בשולחן. ככל שחלל החדר הגדול ומאפשר הצבת שולחן גדול, כך כמות הסועדים תהיה זו שתשפיע. כיום, יש פתרונות רבים של שולחנות פונקציונליים הניתנים להרחבה במידת הצורך, ואין זה אומר בהכרח שצריך לקנות שולחן עצום שיתפוס את כלל החדר.

 

צורת השולחן

צורת השולחן גם כן מושפעת מחלל החדר שבו יוצב השולחן, וכך גם המאפיינים השונים שלו. הצורות היותר מסורתיות, שמהוות את עיקר השולחנות הקיימים, הינם שולחן עגול או שולחן בצורת ריבוע או מלבן. יש גם שולחנות אליפטיים, משושים ועוד. כמובן שמדובר בהעדפה אישית שלכם, וכל הצורות מהוות אפשרות מעולה.

 

סוג העץ

כפי שידוע לכולנו, ישנם סוגים שונים של עצים שמהם ניתן לבנות שולחן עץ מלא למטבח. כל עץ מגיע עם מאפיינים שונים, הן בבחינת המראה החיצוני והן בבחינת איכות ועמידות השולחן (חשוב להקפיד שמדובר בעץ איכותי). לכן, טרם קניית השולחן או במהלך עיצובו, התייעצו עם הנגר שבונה עבורכם את השולחן בדבר סוג העץ שממנו ייבנה השולחן, בשביל להגיע לתוצאה האידיאלית מבחינתכם.

 

עיצוב השולחן

מדובר במעין אלמנט שמשלב בתוכו מאפיינים של גודל, צורה וסוג העץ (כפי שהוזכרו לעיל) וכן מספר מאפיינים שונים. עיצוב השולחן חשוב במיוחד, כיוון שמעבר לייעודו המקורי, שהינו לאכול סביבו, לשולחן יש תפקיד עיצובי לכל דבר ועניין. השולחן צריך לתאום את הקו העיצובי של המטבח כולו, שהרי בסופו של דבר מדובר בחלל משמעותי ומרכזי מאוד בכל בית ובית. לכן, בחרו את השולחן בהתאם, בין אם זה סוג העץ, הצורה והעיצוב, רגלי השולחן, הפונקציונליות, רמת הגימור ועוד. ככל שתתכננו את השולחן מראש, כך תוכלו להגיע לתוצאה הטובה ביותר עבורכם.

 

אם כך, מה השורה התחתונה?

כפי שאתם יכולים להבין, לבחירת שולחן מעץ מלא יש שיקולים רבים שישפיעו על התוצר הסופי. לכל אחד ואחת מאיתנו יש מאפיינים וצרכים שונים בעת בחירת השולחן (ולכן גם התוצאות השונות והמיוחדות), וחשוב לקחת אותם כשיקולים בעת עיצוב השולחן. כך, התהליך יהיה יעיל יותר ותהיו מרוצים מהתוצאה.

 

חלל ביתי

אולי תאהבו גם את

דוד מתחמם ראשית
איך הדוד מתחמם?

לדוד המים בבית שלנו יש תפקיד חשוב מאוד – הוא זה שאחראי על אספקת מים חמים שוטפת לבית, בכל ימות השנה. ישנם מספר סוגים של

קראו עוד »
ריהוט ראשית
איך מרהטים מרפסת?

אחרי שנים של חלומות ותקוות בסופו של דבר הצלחתם לקנות דירה עם מרפסת גדולה ויפה? אם כך, ברור מדוע מבחינתכם המרפסת חייבת להיות, ובצדק, חלק

קראו עוד »
מנורות
רהיטים יפים לבית פרטי

אין ספק, יש המון דברים הדרושים לעיצוב הבית. עם זאת, אינכם יכולים להעניק מראה מוגמר ללא הרהיטים היפים והמתאימים. זה משפר את היופי הכללי של

קראו עוד »