חיפוש

שטיח מלבני או עגול לחדר ילדים – מה היתרונות ואיך בוחרים

צבעתם את הקיר בשלל דוגמאות חמודות, בחרתם רהיטים איכותיים ותליתם וילונות ועדיין משהו מרגיש חסר? כנראה שהגיע הזמן לרכוש שטיח לחדר הילדים. מדוע שטיח לחדר הילדים הוא רכישה כל כך חשובה וכיצד יודעים איזה שטיח יענה על הצרכים שלכם ועל הצרכים של הילדים שלכם? הכתבה הבאה תעשה סדר בדברים ותספק את כל המידע הרלבנטי.

 

מדוע חשוב לשים שטיח בחדר הילדים

אם בשעה טובה הילד או הילדה שלכם נולדו זה עתה, והחדר שלהם עדיין עובר שדרוגים אחרונים, שטיח יהיה תוספת אדירה אשר תתרום רבות לאסטתיקה ולתחושת החמימות בחדר החדש של הרך הנולד.

אם הילדים שלכם גדלו מעט, והם נמצאים בשלב שבו הם מגלים את העולם דרך הידיים, רגליים, ובוא נודה על האמת, בעיקר ברכיים ופה, שטיח איכותי יספק להם מצע נהדר ובטוח, רך ומזמין, על גביו הם יוכלו להתנסות לשחק ולחקור את העולם החדש שסביבם בבטחה.

 

אילו יתרונות יש לשטיחים עגולים?

אם אתם משפחה צעירה, שעדיין לא התמקמה סופית בבית, ועוד צפויה לנדוד בין מספר דירות, בתים ואפילו ערים שונות, היתרון הגדול של שטיחים עגולים הוא הוורסטיליות שהם מצעים. כיוון ששטיחים עגולים הם יותר ורסטיליים ומאפשרים יותר גמישות ואפשרויות מבחינת המיקום שלהם, הם אידיאליים למשפחות שצפויות לעבור דירות.

מעבר ליתרון הפרקטי הזה, לשטיחים עגולים יש יתרון אסתטי בולט שכן בעזרתם ניתן להגיע בקלות למראה הרמוני נעים ואסתטי, שכן לא סתם צורות עגולות הן מן הנפוצות בטבע. מתקדמים ובקיאים בטכנולוגיה ככל שנהיה, לצורה העגולה יש השפעה חיובית עלינו.

 

שטיחים מלבניים

שטיחים עגולים לרוב יכסו שטחים גדולים יותר. שטיחים מלבניים גדולים שכאלה יהיו יותר נוחים למשחק, בעיקר בבתים בהם יש מספר רב של ילדים המשחקים יחד ועל אחת כמה וכמה אם מדובר בילדים שובבים שאוהבים להשתולל ולהוציא אנרגיה רבה במהלך המשחק.

בנוסף, אם יש לכם טעם מאוד ספציפי או אם אתם מחפשים שטיח שיתאים בצורה טובה היותר לסקאלת צבעים מסוימת או סגנון עיצוב ספציפי, בדרך כלל יש יותר מבחר של שטיחים בצורה מלבנית.

 

עוד דברים שיש לקחת בחשבון

נוסף לצורה של השטיח חשוב לקחת בחשבון את החומרים מהם עשויים השטיחים, את צפיפות האריגה. העדיפו לרכוש שטיחים העשויים סיבים טבעיים כגון כותנה או צמר. בניגוד לסיבים סינתטיים אשר מהווים למעשה חומר לא רחוק מאוד מפלסטיק, סיבים טבעיים הם חומר גלם אקולוגי ונושם אשר ילווה אתכם לאורך שנים רבות.

באשר לצפיפות האריקה, מדובר בעיקר בהעדפה אסתטית, בעוד לאריגה צפופה יש מראה ותחושה גסה יותר, שטיחים באריגה צפופה יהיו בעלי מראה יותר מעודן ויהיו רכים יותר למגע.

אם הבנתם את החשיבות הרבה שיש לשטיחים בחדר הילדים ואתם מעוניינים לרכוש שטיח איכותי בדקו את קולקציות השטיחים של עידה.

 

כלבלב על שטיח
כלבלב על שטיח

אולי תאהבו גם את

מהו דלקן אוניברסלי ראשית
מהו דלקן אוניברסלי?

מהפכת הדלקן האוניברסלי כבר כאן – לראשונה ניתן לנתק את הזיקה של בעל הרכב לחברת הדלק ולתדלק בכל תחנת דלק בעלויות נמוכות משמעותית ובצורה נוחה

קראו עוד »