חיפוש

תוכנות גרפיות חדשות של חברת אדובי

פוטושופ, אילוסטרייטור ואינדיזיין הן שלוש התוכנות המפורסמות של חברת אדובי שכל גרפיקאי בשוק חייב להכיר. מדובר בתוכנות מבריקות עם שלל ביצועים מרשימים שיש בהם תרומה רבה לקשת רחבה של תחומים עכשוויים. הודות לתוכנות הללו, תחום הגרפיקה צמח משמעותית והפך רחב ידיים, גמיש בעל אין ספור אפשרויות עריכה ועיצוב ונתפס כתחום יוקרתי ומבוקש במיוחד. לכל תוכנה כאמור תפקיד שונה ושירותים אחרים אך השילוב של שלושתן הוא הבסיס לשגרת העבודה של כל גרפיקאי מוצלח במשק העבודה הקיים. אז מה השימושים של כל תוכנה ומהם יתרונותיה? ולמה דמות הגרפיקאי לא הולך להיעלם מהתעשייה הנוכחית?

תמונה לאחר עיצוב

פוטושופ: מהם סגולותיה?

כידוע פוטושופ נחשבת לאחת התוכנות המובילות ביותר בתחום העיצוב הגרפי ובהחלט בצדק. מדובר בתוכנה סופר מקצועית וכמות האופציות שניתן ליישם בה, בלתי נדלית. בעזרתה, תיקון תמונה ישנה הוא יותר מאפשרי וכן צנזור או עיבוד. יתרה מזאת, פוטושופ משמשת לעריכת תמונות באופן מתקדם ומציעה סל אפקטים מגוון ועשיר כמו ליטוש, טשטוש, הכהייה, הבהרה, הצללה, חידוד וכדומה. התוכנה קלה לתפעול ובעזרתה ניתן להגיע לעריכה מקצועית ברמה גבוהה מאוד.

אילוסטרייטור: לשם מה?

תוכנה מדהימה להפליא וחיונית ביותר לשלל מטרות שונות המשרתת בעלי מקצוע רבים כמו אדריכלים ומעצבי אופנה. תוכנת האילוסטרייטור מאפשרת בניית לוגו מושקע, עיצוב אריזה למוצר, כרטיסי ביקור, אייקונים, ציורים דיגיטליים ועוד שפע אלמנטים עיצוביים. כמו כן, היא הכרחית וקריטית לתחום שיווק ומיתוג עסקים שדואגים להצמיד אליהם גרפיקאי בעודם בראשית דרכם. הגרפיקאי בונה ומעצב עבורם את כלל האלמנטים למטרות פרסום תדמית העסק.

אינדיזיין: למה משמשת?

אמנם היא לא ממש נחשבת לתוכנת עיצוב, אך היא ללא ספק אחת מהתוכנות השימושיות והיעילות ביותר במסגרת העיצוב הגרפי. באמצעותה ניתן לשלב בקלות קטעי מלל ותמונה לצרכים מגוונים למשל הכנת כריכות לספרים, קטלוגים, עלונים, חוברות לימוד וכיוצא בזאת.

בחברה המודרנית שמתפתחת בתאוצה מתמדת, המעצבים הגרפיים תמיד יהיו חלק מהתמונה כל עוד עסקים חדשים קמים ועולם המחשוב מתרחב. כפי שצויין לעיל, כל חברה קטנה או גדולה, מתחילה או ותיקה, נעזרת בשירותיו של המעצב הגרפי. אם גם אתם רוצים לשלוט בשלוש התוכנות הנ"ל ולהתחיל לעצב כפי העולה על דמיונכם ובמקביל לפתח קריירה רווחית כגרפיקאי, עליכם ללמוד אותן באופן יסודי ומקצועי לעומק. לימודי גרפיקה ועיצוב באתר של בית ספר סולו יעניקו לכם את סל הכלים והאמצעים הדרושים לשם שליטה מלאה בתוכנות וכן תכשיר אתכם להיות גרפיקאים מן המניין. מדובר בתחום חזק ומשתלם שעתיד להישאר כך בדור האלקטרוני בעולם המערבי כיום.

אולי תאהבו גם את