חיפוש

האם עדיף לבצע את בדיקת הר הביטוח עם סוכנות או בעצמך?

כיום, מי שמעוניין לחסוך בעלות הביטוחים שלו, יודע כי הוא יכול לבצע את בדיקת הר הביטוח שעולה לכותרות לאחרונה וכך, לאחר שינוי נתוני מתבקשים, לחסוך לא מעט כסף. הבעיה היא שכדי לדעת מה משתלם לשנות, צריך להכיר את הנתונים ולכן כדאי לפנות לסוכן ביטוח. התשובה היא לא מוחלטת כי בסופו של דבר, כל אחד יכול לבצע את בדיקת הר הביטוח בכוחות עצמו.

מהי בדיקת הר הביטוח?

הר הביטוח הוא אתר ממשלתי באמצעותו ניתן לאתר ביטוחים קיימים ולקבל מידע על כל הביטוחים המופיעים במערכת. השימוש באתר הוא חינמי ללא עלות וכך כל אחד יכול ללא הגבלה להפיק את דו"ח הר הביטוח. בדיקת הר הביטוח היא החיפוש הנעשה באתר למציאת המידע הביטוחי החסר.

איך מנפיקים את דו"ח הר הביטוח?

כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר הר הביטוח הממשלתי, להזין פרטים מזהים כמו בכל כניסה לאתר ממשלתי ואז לבחור את השירות הרצוי. כדי להנפיק את דו"ח הר הביטוח יהיה עליכם לבחור בשירות "חיפוש ביטוחים על שמי". תוך מספר שניות יופיעו כל אותם הביטוחים הרשומים במערכת. הנתונים מועברים למערכת מחברות הביטוח עצמן. לפעמים קיימים פערי מידע בנתונים המתקבלים, אך באופן כללי מדובר בנתונים מהם ניתן להפיק לקחים ולייעל את התיק הביטוחי. למרות קלות ביצוע הבדיקה באופן עצמאי, רבים מעדיפים להנפיק את דו"ח הר הביטוח עם סוכנות ארנפלד. ויש לכך מגוון סיבות.

למה פונים לאיש מקצוע?

לאחר הנפקת דו"ח הר הביטוח, יש לבדוק את נתוני הדו"ח ולמפות אותם בהתאם. לא כל אחד יודע לחשב בצורה נכונה את כל החישובים הללו וכך, יש לא מעט מבוטחים המנפיקים את דו"ח הר הביטוח, חושבים שהם ידעו לבצע בכוחות עצמם את השינויים, אך בבואם למפות את הנתונים, הם מגלים שזה לא בדיוק כמו שחשבו ויש צורך בהכרת התחום. סוכני ביטוח מציעים ערכית בדיקת הר הביטוח ללא תשלום. וכך, לאחר ביצוע הבדיקה וקבלת הדו"ח המבוטח יכול לקבל מידע מסוכן הביטוח מה כחל ביטוח כולל, מה כדאי לו לשנות כדי לייעל את הביטוח וההכוונה המקצועית המתקבלת תורמת רבות לייעול התיק הביטוחי.

איך עדיף לבצע את הבדיקה?

בדיקת הר הביטוח היא הבדיקה מומלצת לביצוע אחת לתקופה של שנתיים וחצי. כך המבוטח מצליח לבדוק מה קורה עם התיק הביטוחי שלו ולהתאים אותו לתנאי החיים המשתנים. כדי לייעל את הבדיקה, עדיף לפנות לסוכן ביטוחי בעל ניסיון בתחום ולהיעזר בו לביצוע הבדיקה. כך ממקסמים את יעילות הבדיקה. המבוטח מקבל הכוונה מקצועית לצד הנתונים היבשים המתקבלים בדו"ח. בצורה כזו מצליחים לחסוך סכומים משמעותיים בתיק הביטוחי. אם עדיין לא ערכתם בדיקה כזו בשנתיים האחרונות, הגיע הזמן לכך, פנו לצוות ארנפלד סוכנות לביטוח כבר היום.

 

אולי תאהבו גם את