חיפוש

 4 הדרכים לנקות את הרכב שלכן בעצמכן

מה לעשות, שעות רבות מהיום שלנו אנו מבלות בתוך הרכב. מה שיכול מאוד בקלות להפוך אותו לסביבה קצת מטונפת – עטיפות של אוכל ונשנושים שחטפנו בדרך, ניירת, דברים שנשפכו לנו מהתיק, הטרופית של הילד שמסרבת לרדת מהריפוד – הרכב המתוק שלנו חשוף לצרות רבות מהזן המלכלך. אז איך בכל זאת נשמור עליו נקי? זה הזמן לאסוף את השיער לקוקו ולשנס מותניים – כי היום אנחנו מנקות את הרכב, לגמרי לבד!

 

רגע של כנות

הביטו רגע על המושבים. על השטיחים. על הדאשבורד – האם הגיע הזמן להחליף את אחד מהחבר'ה הנ"ל? נכון, אנחנו מה זה בעד לנקות ולשפצר ולפתור הכול מבלי לוותר, אבל יש דברים שמה לעשות, עבר זמנם. היום, בהשקעה כספית מינימלית, תוכלו למצוא לכן שטיחים לרכב חדשים דנדשים, שישדרגו את כל הלוק ויתנו תחושה של אוטו מהניילונים! תחשבו על זה, ועם יד על הלב – אם משהו זקוק להחלפה, אל תנסו להציל בכוח. תחליפו. איך אמר חמי רודנר? בואי ניפרד, נעשה את זה יפה…

 

טיפ של אלופות

כמו שלא הייתן קופצות למסאז' אחרי יום שלם בשמש, כי מי רוצה שיגעו בה כשהעור שרוף לגמרי ורק חם ומיוזע, וכל מה שבא לך זה מקלחת קרה – ככה גם הרכב שלכן. מבלבל? לא לא, תהיו איתי רגע. רכב מנקים כשקר לו. אם הרכב חונה בחניון תת קרקעי ולא מתבשל לו בשמש – נפלא. פשוט כנסו ועופו על זה עם המטלית. אבל אם הרכב ישב יום שלם בשמש הים תיכונית, או בדיוק סיים נסיעה ארוכה – לשהות בתוכו בשביל משימת הניקיון הולך להיות לא פחות מסיוט. אל תתבשלו – חכו קצת, ונקו כשהטמפרטורות יורדות או במקום מוצל.

 

קטן קטן, אבל גדול

שואב אבק נייד הוא פתרון אדיר, לא רק לרכב. יש לכן אחד כזה בבית? הוא שימושי גם לחלקים המעצבנים האלה שבין הכריות בספה, אבל היי, אנחנו מדברות על הרכב היום! שקלו להחזיק אחד, והעבירו מדי פעם (שבועיים – שלושה) שאיבה מתודית ורצינית על כל פנים הרכב. האוויר שאתן נושמות בו יום יום לגמרי יודה לכן. הלאה פירורי תפוצ'יפס, חלקיקי אבק, וסתם איכסה שאין סיבה שישב איתנו באותו אוטו.

 

כללי בסיס

קבעו לכן כמה כללים שחובה עליכן לשמור – את הפח מרוקנים פעם בשבוע. אם אתן מעשנות – אז לא בתוך הרכב. ואם חטאתן, בחייאת, רוקנו אחר כך את המאפרה. אם נשפך משהו על הכיסאות והריפוד – השתדלו לטפל בו כמה שיותר מהר, שלא יהיה לו זמן להרגיש בבית ולהידבק. וניקוי רציני ומושקע – פעם בחודש. קלי קלות.

שמרו על הרכב שלכן נקי, ותראו איך הנסיעות שלכן הופכות לנעימות יותר, ריחניות יותר, והאוטו נעשה לגמרי בית שני.
שואב

 

אולי תאהבו גם את