חיפוש

מדיח כלים קטן במטבח צר: איך למקסם את השטיפה במרחב מוגבל

לאחרונה אנו שומעים תלונות רבות מצד מי שגרים בדירות שיש בהן מטבחים קטנים וצרים. מדובר בתלונות מוצדקות שנובעות מתוך הקושי שמתרחש בעת התנהלות במטבח מסוג זה. החלטנו להוציא מדריך מקיף בנושא שיציג בכל פעם טיפ אחר שיאפשר לנצל את המרחב במטבח על הצד הטוב ביותר. הפעם, נציג בפניכם את האפשרות להשתמש במדיח כלים ייחודי שימקסם את השטיפה במרחב הקיים.

 

מדיח כלים קטן – יש דבר כזה!

יכול להיות שהגעתם אל המדריך הנוכחי מבלי להכיר את מדיח הכלים הייחודי והחדשני. אם כך, אנחנו כאן כדי להציג אותו בפניכם. נציין כי מדובר במדיח שיאפשר לכם לשמור על הכיור נקי מכוסות וכלים קטנים. שכן, ניתן להדיח בו את הפריטים הבאים ולהביא לניקיון מושלם:

  • כוסות שתיה
  • ספלי קפה
  • צלחות
  • סכו"ם

המדיח אינו תופס מקום רב (בניגוד למדיחים הגדולים שמוכרים לכם מבתי אב שונים) וניתן להניח אותו על גבי משטחים שונים.

מדיח כלים במטבח צר

כך תשתמשו במדיח כלים קטן במטבח צר

השימוש במדיח כלים קטן יכול להתבצע תוך הנחתו על גבי משטח קיים. אתם יכולים לבחור אם המשטח יהיה שולחן קפה, שולחן בר או על גבי משטח השיש שצמוד לכיור. הבחירה של המיקום צריכה להיעשות כמובן תוך עריכת מדידות מראש. נקל עליכם בשלב זה ונציג בפניכם את הקישור לאתר שבו תוכלו לראות את המדיח המדובר ולבדוק את מידותיו. היכנסו לכתובת הבאה ותהיו בטוחים שתוכלו להכין את המטבח שלכם לקראת הפריט השימושי: https://freshcup.co.il.

 

למה כדאי לכם לבחור במדיח כלים קטן? – סיבה מספר 1

הסיבה הראשונה שגרמה לנו לבחור במדיח זה (והיא כנראה תשפיע גם על הבחירה שלכם) נוגעת לניקיון האיכותי של המכשיר. כשאתם מנקים את הכוסות, הצלחות והסכו"ם שלכם באופן עצמאי, אתם לא תמיד מבצעים ניקיון רציני, כך שעשויים להישאר על גביהם סימני לכלוך וחיידקים. שימוש במדיח הכלים הקטן מביא להשמדת 99.9% מהחיידקים, כך שמתאפשר לכם להיות בטוחים שתהיה היגיינה מלאה במטבח בהקשר זה.

מדיח כלים במטבח צר

למה כדאי לכם לבחור במדיח כלים קטן? – סיבה מספר 2

הבחירה במדיח כלים קטן במטבח צר נוגעת בין היתר לזמן ההדחה. אתם מן הסתם רוצים להיות בטוחים בכך שתוכלו להדיח את הכלים תוך כמה רגעים פשוטים, נכון? אז אנחנו כאן כדי ליידע אתכם שתוכלו לעשות זאת במהירות הבזק. שכן, המדיח המדובר מסיים את פעולת הניקיון תוך 30 שניות בלבד.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את מדיח הכלים הקטן והייחודי שיאפשר לכם ליהנות מניקיון איכותי ומהיר, מבלי לתפוס הרבה מקום על גבי השיש או השולחן שבמטבח שלכם. נאחל לכם בהזדמנות זו שתבחרו נכון ותיהנו משירותי הדחה יעילים שיהפכו את המטבח שלכם לנקי יותר.

מדיח כלים במטבח צר

אולי תאהבו גם את