חיפוש

מנגל פחמים – חמישה דברים שחשוב לדעת לפני רכישה

חלק גדול מאוכלוסיית המדינה מבלה עם בני המשפחה בשישי שבת ובחגים, ומשתמש במנגל פחמים באופן תדיר. אם אתם מעוניינים לחדש את המנגל הנוכחי שיש אצלכם במרפסת או בחצר, או מעוניינים לרכוש מאפס מנגל פחמים – הגעתם למקום הנכון. לא תמיד אנחנו יודעים מה מתאים עבורנו – במאמר זה נסביר לכם את ההבדלים ורמת החדשנות הקיימת כיום בשוק. 

 

מה צריך לדעת על המנגל של היום?

גרילי הפחמים של היום שונים מאלה שהיו בעבר. השוק מתחדש ויחד איתם גם המנגלים. אירועי "על האש" כבר לא מסתכמים רק בקופסאות אלומיניום עם ידיות אחיזה עם רשת צלייה דקה ופשוטה שהיינו קונים בתחנות דלק. הן מחלידות ונשארות אצלנו שנים ארוכות עם חיידקים וחלודה. למזלנו, היום ישנה רמה אחרת של מנגל פחמים שקיים במחיר נגיש לכל אחד. השכלול מעניק תהליך צלייה שיוצר אוכל מדהים.

 

1 – בערה מהירה וקלילה

טראומה אחת שזכורה לנו כמדליקי מנגלים היא הצתת הפחמים האיטית שגזלה מאיתנו שעות ארוכות. מקרים בהם המנגל פשוט לא נדלק רודפים אותנו עד היום. מנגל פחמים של ימנו מצויד במערכות אוורור המעניקות זרימת אוויר מהירה ונוחה אל הגחלים – דבר המאפשר הדלקת פחמים תמידית.

אופציה זאת גם מונעת מאיתנו את הצורף בנפנוף תמידי מעל הפחמים שישארו דולקים. מערכת מניפה בגריל יוצרת זרימת אוויר נוחה ואוטומטית אל בערת הגחלים.

 

2 – בטיחות חשובה

מנגלי הפחמים הנוכחים כיום בשוק מצוידים בפיתוחים שונים הנותנים לנו בטיחות יותר משהיה פעם. החל מרגליים יציבות, ועד לידיות מבודדות חום, היצרנים דואגים לבטיחות משתמשי המנגל ולאלה הנוכחים בקרבת המנגל על מנת שהחום או האש לא ישתוללו לפתע ויפגעו בנוכחים.

 

3 – מערכת ניקוז שומנים ואיסוף אפר

מלבד הבטיחות, היצרנים שמים דגש גם על נוחות בעלי הגריל. המנגלים מאובזרים במערכות של ניקוז שומנים שמעניקה ניקוי מהיר ופשוט, וגם מונעת הצטברות של שומן וחיידקים בגריל עצמו. איסוף האפר כאמור מקלה על חווית האיסוף של האפר וחוסכת לכלוך מיותר.

 

4 – שמירה על חום

הגריל של היום מעניק ניצול מירבי של אנרגיית האש והבערה. הגריל לרוב מיוצר מחומרים מבודדי חום כגון פורצלן, אמייל ואלומיניום. אלה השומרים על חום המנגל והבשר לאורך זמן רציף ועוזרים לאוכל לקבל טעם חזק ונהדר.

 

5 – מה תכלית שימוש המנגל?

השימוש שלנו במנגל הוא המפתח לרכישת המוצר שיתאים עבורנו. אם אנחנו מסוג האנשים שעורכים אירועי על האש בתדירות גבוה, כמובן שנרצה מנגל פחמים גדול ואיכותי שיאפשר הכנת מזון בכמות גדולה בבת אחת. אך אם אנחנו זוג צעיר שאינו עושה על האש הרבה וגם אין מקום בביתנו לגריל פחמים גדול, אפשר לרכוש אחד קטן ולאחסן אותו.

גם אם אתם משפחה גדולה המקיימת אירועי אוכל לעיתים תכופות, אך אם אין מקום אחסון ראוי למנגל, מומלץ לרכוש גריל פחמים קומפקטי שניתן לאחסן בקלות בכל מקום ובכל עת.

מנגל פחמים

אולי תאהבו גם את