חיפוש

מה היתרונות של קניית דירה מקבלן?

שוקלים קניית דירה? קודם כל מזל טוב! קניית דירה היא רגע מרגש ומכונן בחיים, המחשבה על לבנות בית, לגדל ילדים ולהשתקע היא תמיד דבר מבורך, אבל כשמדובר בבית חדש מקבלן שאתם הבעלים הראשונים שלו, השמחה מרובה יותר. הרבה אנשים לא מכירים את שלל היתרונות שיש לקניית דירה יד ראשונה מקבלן, אז בואו נצלול פנימה אליהם יחדיו.

 

סטנדרט בנייה חדש – פי הסטנדרטים העדכניים ביותר

דירות חדשות מקבלן נבנות על פי ההיתרים העדכניים ביותר. ולכן במקרה של קניית דירה מקבלן תוכלו ליהנות ממעטפת בנייה חדישה ושדרוגים פנימיים שיכללו דברים כמו דלתות איכותיות, ריצוף חדיש, כלים סניטריים ברמה גבוהה, והתקן העדכני ביותר לבטיחות אש, רעידות אדמה.

 

דירה דלוקס עם כל התוספות

הצרכים של כל משפחה הם שונים, אבל נדיר למצוא משפחה בישראל שלא תחזיק רכב, או לא תצטרך שטחי אחסון נוחים לשלל הפריטים שנאספים עם השנים. דירות מקבלן לרוב יגיעו עם ראייה לטווח הארוך. הקבלנים היום מבינים שהסטנדרט של הדירות השתנה מאוד מאז העבר, וכיום רוב הדירות החדשות כוללות מרחב מוגן, מעלית, חניה ואפילו מחסן. בחלק מהדירות יש גם מרפסת שמש אחת לפחות.

 

נקודת מבט קהילתית

החיים בישראל משתנים תכופות, ואחד הסטנדרטים החדשים בעולם הבניה והנדל״ן הוא הסתכלות על השטחים המשותפים של הבניין כבונוס יקר ערך ואקסקלוסיבי. כיום, במבנים חדשים שנבנים, ניתנת תשומת לב מיוחדת לשטחים המשותפים כמו הלובי המשותף, מועדון דיירים, ולפעמים גם גינה או חדר כושר משותף בבניין. גם חדרי אשפה מסודרים יכולים לספק הקלה רבה בבניינים מרובי דירות.

 

התאמה בתנאי העסקה והתשלומים

בניגוד לעסקה פרטית (של דירה יד שניה, למשל) בקנייה מקבלן ניתן להתאים את תנאי התשלום, ולא לשלם את כל הסכום בבת אחת. זה מקל מאוד על זוגות ועל רוכשים שיודעים על כספים עתידיים שמשתחררים בקרוב. מצד שני, זה גם עלול להקשות להבין בוודאות מה המחיר הסופי של העסקה (עקב ההצמדה למדד).

 

התאמה מושלמת לצרכים שלכם

היתרון האולטימטיבי בקנייה מהקבלן בא לידי ביטוי בהתאמות האישיות שלכם. אם ביצעתם את ההסכמה על העיסקה בשלב מוקדם של הבניה – סיכוי טוב שתוכלו לבצע התאמות נרחבות בעיצוב הפנימי והחלל של הדירה. אם תרצו לבצע שינויים דומים בדירה מיד שניה, אתם עלולים למצוא את עצמכם משלמים לא מעט כסף על שיפוץ ועל מרדף אחר תהליכי אישורי בניה שלא תמיד קל להשיגם.

לסיכום

אירוע כל כך חשוב כמו קניית בית צריך להיות דבר משמח ומרגש ככל האפשר. היתרונות של קניה ישירות מהקבלן יהפכו את האירוע הזה למשמח ביותר – התאמת התשלום, החללים הקהילתיים, והתאמה מושלמת של חללי הפנים לצרכים שלכם, יבטיחו שברגע מסירת המפתח תדעו שעשיתם בחירה מוצלחת. שיהיה במזל.

קניית דירה

אולי תאהבו גם את