חיפוש

עד כמה טיפול זוגי ומיני באמת יעיל?

טיפול זוגי יכול להיות יעיל אם מגיעים אליו בראש פתוח, מוכנים לעשות שינוי ובעיקר קשובים אחד לשני. במאמר הבא נסביר מה ניתן לעשות על מנת להגביר את האפקטיביות של טיפולים מן הסוג הזה ואיזה עוד פתרונות קיימים על הפרק המטרה של טיפול זוגי ומיני היא לשפר את מערכת היחסים בין בני הזוג.

נקודת ההנחה היא שהתפקוד בחדר המיטות משפיע ישירות ומיידית על מערכת היחסים, כי הוא אמור לחזק ולבסס אותה. אז אם אחד מבני הזוג סובל מחוסר חשק מיני, זה משפיע על איכות החיים ועל החוזק של מערכת היחסים. חוץ מזה, יוצאים מתוך נקודת הנחה שניתן לטפל בבעיה ושאין סיבה לסבול ממנה.

 

פתרונות אפקטיביים במקביל לטיפול

השוואה בין סוגים שונים של פתרונות קיימים מאפשרת להשלים את הטיפול הזוגי והמיני. כך לדוגמא ניתן לתאם מיידית משלוח קמגרה דיסקרטי עד הבית כדי לפתור בעיות זקפה או שפיכה מהירה, להגביר את העוררות המינית ולהשיג זקפה ממושכת. היתרון הוא שמוצרים מן הסוג הזה לא פוגעים בהתערבות הפסיכולוגית בין בני הזוג – כמו למשל במהלך טיפול זוגי ומיני.

 

איך כדאי להגיע לטיפול הזוגי?

האופן שבו מגיעים אל הטיפול הזוגי והמיני הוא אחד הגורמים המשפיעים ביותר על האפקטיביות של התהליך. בשביל להשיג תוצאות טובות מבחינת הפער בין המצב הזוגי לפני הטיפול ואחריו, אין ברירה אלא לשמור על ראש פתוח. כאשר שומרים על ראש פתוח ניתן להבין גם את הצד השני, לשמוע ביקורת ולדעת איפה ואיך להשתפר. אלו הדברים שהופכים את הטיפול מתיאוריה למעשה ובהם כדאי להתמקד.

 

תוך כמה זמן רואים תוצאות?

רבים חושבים שטיפול זוגי ומיני הוא לא באמת יעיל, כי לוקח זמן עד שהם רואים תוצאות. חלק מהגברים או הנשים שנמצאים בטיפול כזה גם עלולים לאבד סבלנות עוד לפני שהוא מסתיים. במקרים כאלה, צריך לזכור שהטיפול הזוגי והמיני מתמודד עם הסימפטומים שעל פני השטח, אבל גם עם המחלה: הוא מנסה להפנות את תשומת הלב של בני הזוג לגורמים שבגללם הם סובלים מחוסר בחשק מיני ולא רק לבעיה עצמה.

 

כל כמה זמן מגיעים לטיפול?

גם התדירות של המפגשים משפיעה על היכולת להפיק תועלת מתוך תהליך שמגלם בתוכו טיפול זוגי מיני. בשביל שהמפגשים יהיו יעילים, יש להתאים את התדירות שלהם למטרות שאותן מנסים להשיג. באופן הזה, קל יותר ליהנות מהיתרונות של הטיפול ואף לעקוב אחר התוצאות שלו ביחס לציפיות. אם הפערים בין המצוי לרצוי הם קטנים, סביר להניח שנרגיש בטוחים להמשיך עם הטיפול.

 

איך בוחרים טיפול?

לבסוף, אי אפשר לדעת עד כמה טיפול זוגי ומיני באמת יעיל אם לא בוחרים אותנו נכון. בשביל לבחור את הטיפול, מתאימים אותו למטרות ומקבלים המלצות.

מִין

אולי תאהבו גם את