חיפוש

חוזרים לארה"ב אחרי שהייה בארץ? על אילו מיסים תחוייבו

החזרה לארצות הברית לאחר מגורים בישראל יכולה להיות תקופה מרגשת אך מאתגרת, במיוחד בכל הנוגע למיסים. כאזרח אמריקאי, אתה נדרש לשלם מסים על הכנסתך ברחבי העולם, מה שאומר שתצטרך לדווח על כל הכנסה שהרווחת בישראל במהלך שהותך.

בנוסף, יהיה עליך לדווח על כל חשבונות בנק זרים, נדל"ן והשקעות בבעלותך בישראל. במאמר זה, נדון במסים שתחויב ובמה שאתה צריך לדעת לפני שתחזור לארה"ב. אנו גם נבדוק את החשיבות של התייעצות עם יועץ מס בארה"ב עם Mas-America כדי להבטיח שאתה עומד בכל דרישות המס הנחוצות.

 

הבנת מערכת המס בארה"ב

בארה"ב יש מערכת מס חובקת עולם, מה שאומר שאזרחים אמריקאים מחויבים במס על הכנסתם ברחבי העולם, ללא קשר למקום מגוריהם. המשמעות היא שאם התגוררת בישראל, עדיין תידרש להגיש החזר מס בארה"ב.

 

מיסוי הכנסה שהושגה בישראל

אם הרווחת הכנסה בישראל במהלך שהותך, תידרש לדווח עליה בדוח המס שלך בארה"ב. ייתכן גם שתחויב במסים ישראלים על הכנסה זו, בהתאם למעמד התושבות שלך בישראל. חיוני להתייעץ עם יועץ מס אמריקאי עם Mas-America כדי לקבוע את דרך הפעולה הטובה ביותר.

 

מיסוי חשבונות בנק זרים

אם יש לך חשבון בנק בישראל, תידרש לדווח על כך בדוח המס שלך בארה"ב. בנוסף, אם יתרת חשבונות הבנק הזרים שלך עולה על $10,000 בכל עת במהלך השנה, תצטרך להגיש FBAR (דוח חשבון בנק זר) למשרד האוצר האמריקאי. אי עמידה בדרישות הדיווח הללו עלול לגרום לקנסות משמעותיים.

 

מיסוי מקרקעין והשקעות

אם בבעלותך נדל"ן או השקעות בישראל, תצטרך לדווח עליהם בדוח המס שלך בארה"ב. ייתכן גם שתחויב במסים ישראלים על הכנסה זו, בהתאם למעמד התושבות שלך בישראל. חיוני להתייעץ עם יועץ מס אמריקאי עם Mas-America כדי לקבוע את דרך הפעולה הטובה ביותר.

 

זיכוי מס וניכויים

מערכת המס בארה"ב מאפשרת זיכוי מס וניכויים מסוימים שעשויים לסייע בהפחתת חבות המס שלך. לדוגמה, אם שילמת מיסים בישראל על הכנסה שהרווחת שם, ייתכן שתהיה זכאי לזיכוי מס זר בדוח המס שלך בארה"ב. בנוסף, אם תרמת לצדקה בישראל, ייתכן שתהיה זכאי לניכוי בדוח המס שלך בארה"ב.

 

לסיכום

לסיכום, אזרחים אמריקאים שחוזרים לארה"ב לאחר שחיו בישראל יצטרכו לדווח על כל הכנסה שהרוויחה, חשבונות בנק זרים, נדל"ן והשקעות בבעלותם במהלך שהותם. אי עמידה בחוקי המס בארה"ב עלולה לגרום לקנסות משמעותיים, מה שהופך את זה חיוני לביצוע נכון.

התייעצות עם יועץ מס בארה"ב עם Mas-America יכולה לעזור להבטיח שאתה עומד בכל דרישות המס הדרושות ומנצל את כל זיכוי המס והניכויים הזמינים. על ידי הבנת מערכת המס בארה"ב ופנייה לייעוץ מקצועי, תוכל להפוך את המעבר חזרה לארה"ב לחלק ככל האפשר.

יועץ מס אמריקאי

אולי תאהבו גם את

חשמלאי מקצועי
ריח שרוף יוצא מהשקעים

מעת לעת הבית זקוק לטיפול מקצועי בתשתיות החשמל. לפעמים יש תקלות שאנחנו יכולים לחיות איתן ויכולים לדחות לטיפול השנתי, אבל לפעמים אנחנו נתקלים גם בבעיות

קראו עוד »
דיבור בין שני אנשים
מהו אמן טלפתיה

אחד מסוגי הבידור היותר מקובלים והיותר פופולאריים של השנים האחרונות, הינה הופעה של אמן טלפתיה, אדם האמון על ביצוע סוג של קסם, שכל כולו מתבסס

קראו עוד »