חיפוש

גורמי סיכון ומניעה: הבנת גליובלסטומה והפחתת הסבירות

מומחים שחקרו את תחום הסרטן טוענים כי מחלת הגליובלסטומה (שאולי מוכרת לכם כ – "סרטן המוח") נגרמת בעקבות התנהלות מסוימת. לדבריהם, ניתן להפחית את הסבירות לחלות בה, תוך היכרות עם הגורמים הללו. יצאנו לבדוק מה הם אותם גורמים מדוברים, כדי שנוכל להעלות את המודעות בנושא ואולי להפחית את מספר החולים. הישארו כאן ותגלו את כל המידע הרלוונטי.

 

בואו נבין מה זה גליובלסטומה

גליובלסטומה הינה מחלה שמובילה להתפתחות של תאים סרטניים במוח. מחלה זו עשויה להתפתח בקרב ילדים ומבוגרים כאחד. חשוב לציין בשלב ראשוני זה שישנם כל מיני סוגים של גידולים. הגידולים הללו נקראים בדרך – כלל על שמו של תא המוח (הסוג) שממנו הם התפתחו או לפי השם של האזור במוח שבו הגידול התפתח. הלוקים במחלה עלולים לסבול מתסמינים קשים שעשויים להקשות עליהם בהתנהלות היום יומית, למשל:

  • סחרחורות
  • פרכוסים
  • כאבי ראש חזקים ועוד

כאמור, יש כמה גורמי סיכון שחשוב להכיר בהם. ראוי לציין כי יש גורמים שלא ניתנים לעצירה. כלומר, הם עשויים להביא להתפתחות המחלה בגופו של האדם בשלב זה או אחר.

גליובלסטומה

שימוש תדיר בטלפון הנייד

מחקרים רבים נערכו בנוגע לשימוש בטלפונים הסלולריים והקרינה (בתדרי הרדיו) שהם פולטים. נכון לרגע כתיבת מילים אלה, אין הוכחה ברורה לקשר בין השניים, אך יש מי שסוברים כי אלה מובילים בסופו של דבר להופעת גידולי המוח. אנו ממליצים לכם לקרוא פרטים נוספים באתרים אמינים שיציגו בפניכם עוד על גליובלסטומה. הדבר יאפשר לכם להכיר את תוצאות המחקרים שנערכו לאחרונה ואף את דרכי הטיפול המתקדמות ביותר.

 

גורמים נוספים

כאמור, ישנם גורמים שונים שעשויים להוביל להתפתחות המחלה, אך לא ניתן לעצור אותם, הנה הם:

  1. מחלות גנטיות
  2. גיל

יש כל מיני מחלות מולדות שעשויות להוביל להתפרצות של סרטן המוח. בדרך כלל, הצוותים הרפואיים מדווחים למי שחולים במחלות אלה אודות הסיכון המדובר. הגורם הנוסף שלא ניתן לעצור אותו הוא הגיל. ככל שאנחנו מזדקנים, כך עולה הסיכון לחלות במחלה זו.

טיפול בגליובלסטומה

מכירים חולים במחלת הגליובלסטומה? תספרו להם שיש שיטת טיפול מתקדמת

אנחנו מגדילים ראש וקוראים מידע מעמיק ברחבי הרשת אודות המחלה. לכן, הגענו אל אתר שהציג בפנינו אינפורמציה חיונית שכל אחד צריך להכיר. מדובר בעצם במכשיר מתקדם שנקרא אופטיון. תאמינו או לא, אבל הוא מאפשר למתן ולעיתים אף לעצור את התפתחות התאים הסרטניים במוח. כך שאם חליתם (או קרובים שלכם) במחלה, כדאי שתדעו שכדאי לבדוק פרטים אודות המכשיר המתקדם שיכול לשנות את חייכם מקצה לקצה.

 

השורה התחתונה

עד כאן כל המידע החיוני אודות מחלת הגליובלסטומה, גורמי הסיכון שלה ודרכי המניעה. בשלב זה אתם מכירים בכל הפרטים העדכניים. כך שנותר לכם רק להעביר את המידע הלאה ולסייע למי שרוצים להכיר במחלה מקרוב.

טיפול בגליובלסטומה

אולי תאהבו גם את

התקנת משאבות טבולות
התקנת משאבות טבולות

אם אתם גרים או שיש לכם חדרים שנמצאים מתחת לפני הקרקע, מרבית הסיכויים שמותקנת אצלכם משאבה טבולה מסוג זה או אחר. התקנה של משאבה שכזאת

קראו עוד »