חיפוש

הזמנת מנעולן לאחר פריצה לדירה

במידה ופרצו לכם לדירה, או שנעשה ניסיון פריצה לדירה, אתם צריכים עזרה של מנעולן. במאמר הבא נציג לכם מה שצריך לדעת על פריצות לדירה. נציג מהם השירותים שמנעולן יכול לתת לכם לאחר הפריצה, וגם טיפים למניעת של פריצה חוזרת.

 

פרצו לכם לבית?

פריצות לבית הן דבר מבאס ומייאש. קשה לחוות גניבה של חפצים פרטיים, או בכלל חדירה לפרטיות. ואין מה לעשות, לעתים, גם אם הייתם בטוחים שהבית שלכם מוגן ביותר, אתם עדיין יכולים לחוות פריצה של גנב, שתכנן ודאג לזה זמן רב מראש. אם חוויתם פריצה לביתכם, אתם כנראה תוהים כעת כיצד עליכם להתקדם ומה עושים כעת.

הצעד הראשון שאליו כנראה הגעתם, הוא חיפוש אחר מנעולן, שיגיע להחליף את מנעולי הבית ולהתקין לכם מנגנונים חדשים. המנעולן יגיע לוודא שהמנעולים החדשים שברשותכם מתפקדים טוב או לחלופין, יוכל להחליף את הקיימים ולהוסיף מנעולנים משניים.

 

איך בוחרים את המנעולן הנכון?

פורץ מנעולים צריך להיות מישהו שאתם בטוחים בו, ובמה שהוא עושה. אם בחרתם עצמאית את המנעול החדש לבית, בחנות או אולי באתר אינטרנטי ששילח אותו עד אליכם, כעת עליכם למצוא מישהו שיודע להתקין אותו בצורה הטובה ביותר. זאת, מכיוון שהתקנה לא נכונה יכולה להוביל למנגנון תקול או לבעיות אחרות.

לכן, במצב של בחירת מנעול עצמאית, עליכם לוודא כי המנעולן שבחרתם מכיר את החברה, המותג והמוצר שבחרתם. אם בחרתם לבטוח בחברה, בחרו מנעולן או חברת מנעולים בעלת המלצות. אפשר גם לחפש המלצות בצורה ישירה ממכרים וקרובים אליכם. שירות של החברה יכלול התקנה מלאה של מנעול שהם מביאים איתם, לכן בקשו מהם את הטוב ביותר ואל תתפשרו.

 

סוגים שונים של מנעולים

אפשר למצוא כיום סוגים רבים ושונים של מנעולים. ישנם מנעולים שננעלים אוטומטית אחרי צאתכם מהדירה, ישנם מנעולים בעלי מנגנון שנחשב חזק יותר או פחות וישנם מנעולים דיגיטליים, שעובדים על סוללות או על חיבור חשמלי, בהם יש פס ספרות ללחיצה. בשנים האחרונות הרבה אנשים בוחרים להוסיף למנעול הרגיל גם מנעול תליה שמאפשר הגנה נוספת.

התייעצו עם המנעולן שבחרתם מהו המנעול הטוב ביותר לדירה שלכם, איך אפשר להבטיח הגנה מקסימלית או לחילופין, בצעו את הסקר בעצמכם וחפשו באינטרנט מידע אחר מנעולים שונים, יתרונות וחסרונות של כל אחד וכמובן, תשקלו להתקין שני מנעולים, מה שיבטיח לכם הגנה מקסימלית ובמקרה שמדובר בבניין, שקלו להחליף את המנעול בכניסה.

 

חלוקת מפתחות מחדש

אם כבר פרצו לכם לדירה, כעת עליכם לשים לב למי יש מפתח. נסו לשכפל כמות מפתחות מינימלית, לפי מספר חברי הבית שחייבים מפתח. עקבו באופן שוטף אחר המפתחות, בייחוד אם יש בבית ילדים קטנים או מתבגרים. וודאו אחת לכמה שבועות כי המפתחות אכן כולם בבית, כי לא נאבדו מפתחות וגם כי לא נעשו להם שכפולים. רק כך, תוכלו לוודא שאין דרך קלה להיכנס אליכם לבית וכי רק מי שצריך להיות שם, נמצא שם.

מנעול דירה

 

אולי תאהבו גם את

התקנת משאבות טבולות
התקנת משאבות טבולות

אם אתם גרים או שיש לכם חדרים שנמצאים מתחת לפני הקרקע, מרבית הסיכויים שמותקנת אצלכם משאבה טבולה מסוג זה או אחר. התקנה של משאבה שכזאת

קראו עוד »