חיפוש

הכלב מסריח? השפריצו עליו קצת בושם לכלבים!

מרבית האנשים מאוד אוהבים כלבים, הם נאמנים, מקבלים אותנו בכל מצב, נותנים הרבה אהבה, משחקים בצורה מהנה ומכניסים שמחה לביתנו. קיימים גזעים רבים של כלבים, מגוונים, כל כלב וצורתו, כל כלב וצבעיו, כל כלב ופרוותו. גזעים מסוימים של כלבים, על פי רוב, כלבים בעלי פרווה סמיכה, עשויים מעט להסריח מגופם ובעיקר ניתן להרגיש זאת מפרוותם. זו יכולה בהחלט להיות חוויה לא כל כך נעימה ולכן, חשוב לדעת שלבעיה זו קיים פתרון. על כך במאמר הבא.

 

חנות לחיות מחמד

חנויות לחיות מחמד הפכו ברבות השנים לסופרמרקט של ממש, בו ניתן למצא ציוד לכלבים מכל הסוגים והמינים: מזון, מיטות ומזרנים, חטיפים, רצועות וקולרים, צעצועים ותכשירים למיניהם כגון: שמפו, משחות שיניים, מברשות שיניים, מסרקים מיוחדים להברשת חיית המחמד, בושם לכלבים ועוד. מכל אביזר ניתן למצא שדרה מרשימה של יצרנים, סוגים ומחירים, צריך רק לבדוק מה מתאים לחיית המחמד שלכם ולרכוש. מרבית החנויות מתחזקות גם אתרי אינטרנט יפים ונגישים, מהם ניתן לבצע רכישה של כל מוצר שנמצא על מדפי החנות. ההזמנה תקלט במערכת ותועבר אליכם, עד הבית, תוך שלושה ימי עסקים, בדרך כלל, על ידי שליח. ללא ספק עולם חדש של חנויות לבעלי חיים.

 

מחלקת הכלבים

אזור הציוד לכלבים בחנויות החדשות למוצרי חיות מחמד הוא גדול ומגוון במיוחד. באזור זה תוכלו למצא: מזון לכלבים מסוגים ויצרנים שונים, מזון המותאם לצרכי הכלב, גזעו, משקלו וגודלו. בנוסף, תמצאו בגדים לכלבים בכל הגדלים ומחומרים שונים, תכשירים מיוחדים לטיפול בפרעושים וקרציות, כלובי אילוף לכלבים המותאמים לגודלו של הכלב, כלים לאוכל ולשתייה של הכלב, מוצרים שונים לאילוף כלבים, מיטות שינה ורביצה לכלבים בגדלים שונים, בצבעים וחומרים שונים, מלונות, מנשאים בטכנולוגיות שונות, עצמות לעיסה, תוספי תזונה מיוחדים לכלבים, צעצועים ועוד.

 

כלב עם ריח של פרחים

פרוותם ועורם של הכלבים לא תמיד מדיפים ריח נעים במיוחד. לשם כך, פותח ליין נרחב של בשמים לכלבים, אותם משפריצים על פרוות הכלב והם משנים את ריחו. בושם לכלב אינו הבושם הרגיל אותו אתם מכירים מבני אדם, הוא מכיל תרכובות שונות ואחרות המתאימות לפרוותם של כלבים בלבד. מגוון הריחות הוא גדול מאוד ואתם תוכלו לבחור את הניחוח שישרה עליכם את התחושה הנעימה ביותר אותה אתם רוצים להרגיש בבית. מומלץ לא להשתמש בבושם לכלבים אם אין באמת צורך אמיתי כתוצאה מריח רע של פרוות הכלב. זאת ועוד, הבושם אינו מהווה בשום אופן תחליף לרחצת הכלב אחת למספר חודשים. ריחות נבחרים של בשמים לכלבים כוללים: לבנדר, קיווי ואגס, וניל, טלק, תות, קוקוס, אוכמניות, לימון, תפוח ועוד.

 

לסיכום

אין כמו להגיע הביתה ולהריח ריח ניחוח נעים ולא ריח פרווה מבאיש. אי לכך, במידה וכלבכם סובל מריח פרווה לא נעים, אל תהססו וקנו בושם לכלב שישנה מיד את חווית הריח של כלבכם.

מפיץ ריח

 

אולי תאהבו גם את

אילוף כלבים
מה עלות לאילוף כלבים?

אילוף כלבים הוא חלק חשוב בבעלות אחראית על חיות מחמד, אך תוכניות אילוף מסורתיות עם מאלפים מקצועיים עשויות להיות יקרות ועשויות שלא להתאים ללוח הזמנים

קראו עוד »
כיצד להתאים כלוב לצ'ינצ'ילה

מבין חיות המחמד, הצ'ינצ'ילה היא אחת הבחירות היותר מעניינות ולא שגרתיות שקיימות. המכרסם האקזוטי שמקורו מהרי האנדים בדרום אמריקה הוא היום חיית המחמד של יותר

קראו עוד »