חיפוש

איך לגרום לכלב לישון במיטה שלו

לא הרבה אנשים מודעים לכך, אבל חינוך ואילוף הכלב שלכם למעשה מסייע לא רק לכם, אלא גם לכלב עצמו. כיצד נלמד את הכלב ללכת למיטה שלו ואיך זה ישפיע על החיים שלנו ושלו באופן כללי? כל המידע על אילוף הכלב ללכת לישון (בלי סיפור לל"ט):

מעוניינים לגרום לכלב שלכם ללכת לישון בהוראה? לפני כן, יהיה נכון לשאול מספר שאלות. האם באופן כללי הכלב הוא כלב מחונך? האם הוא מושך ברצועה כשאתם יוצאים אתו לטייל? האם הכלב מנדנד ומציק כאשר אתם אוכלים ארוחת ערב? אלו שאלות חשובות, שמתקשרות באופן עקיף ואפילו באופן ישיר ליכולותיו של הכלב להישמע להוראת שינה. בואו נבין יותר לעומק את הנושא. מעוניינים כבר עכשיו לרכוש מיטה לכלב באנימל שופ ולהנות מפינוקים? זה בהחלט ישפר את הסיכויים לשינה מזמינה יותר עבור כלביכם!

 

האם כלב ממושמע הוא כלב שלו יותר?

מכירים את הכלבים שיושבים מתוסכלים ובוכים בזמן שהבעלים שלהם אוכלים ארוחת צוהריים? אם נדמה לכם שאלו כלבים מאושרים ושלווים, יש בידיכם טעות מרה. אלו כלבים שלא יודעים את מיקומם ולא מכירים את "נהלי המחייה" בצמוד לבני אדם. וחלילה, אנחנו לא אומרים את זה ממקום קשוח מאוד.

כותבי מילים אלו הם בעלי כלבים בעצמם, ככה שאין כאן כוונה מיוחדת להיות קשוחים עם כלביכם. מה שכן יש כאן, זה הדבר הבא – עצות מועילות עבור החיים לצד החבר הכי טוב שלכם – כיצד נגרום לו ללכת לישון?

 

כיצד מאלפים את הכלב ללכת לישון בהוראה?

קודם כל והכי חשוב, כלבים "עובדים" בשיטה של חטיפים. רוצים לקנות את עולמם? אתם מוזמנים לייצר קשר ישיר בין הישיבה שלהם במיטה לקבלה של חטיף כלבים. במילים יותר פשוטות, בכל פעם שהכלב נשמע להוראתכם והולך למיטתו, יהיה מומלץ לפנק אותו ולפרגן לו באיזה חטיף אווז מעושן (אללה איסטר של טעם בשבילנו, אבל עולם ומלואו בשביל מכשכש הזנב הקטן).

עכשיו, נשאלת השאלה: באיזה שלב הכלב צריך לקבל את החטיף? האם באותה השנייה שבה הוא ממקם את ישבנו במיטה או בתוך כלוב לכלב? ובכן, בהתחלה זה אכן עובד בצורה זו. עם הזמן, מומלץ להמתין ולהשהות את מתן החטיף לכלב, ככה שהוא ילמד גם להישאר במיטה ולא רק להגיע אליה בהוראה.

 

האם כל הכלבים מגיבים באותו האופן לשיטות אילוף?

בכל מקרה, חשוב לזכור כי כל כלב עשוי להגיב אחרת לשיטות האילוף השונות, ככה שההמלצה הכי גורפת עבור כלבים "בעייתיים" היא אילוף מקצועי. מחפשים אחר מאלף כלבים מקצועי? אנחנו ממליצים תמיד לבדוק קודם כל את החיבור ביניכם למאלף, ורק לאחר מכן את החיבור בין המאלף לכלב.

כמו שמאלפים ותיקים תמיד אומרים, הבעיה היא לחנך את הבעלים ולא את הכלב. מה זה אומר? במילים פשוטות, אם אתם רוצים להפיק תוצאות טובות מאילוף הכלב, אתם צריכים גם אתם לשנות מעט את ההרגלים שלכם. זה נכון שקשה לעמוד בפני עיניהם המתקתקות, אבל לפעמים צריך להתאפק ולהיות סמכותיים. זה טיפ קטן מאיתנו. בהצלחה!

אולי תאהבו גם את

אילוף כלבים
מה עלות לאילוף כלבים?

אילוף כלבים הוא חלק חשוב בבעלות אחראית על חיות מחמד, אך תוכניות אילוף מסורתיות עם מאלפים מקצועיים עשויות להיות יקרות ועשויות שלא להתאים ללוח הזמנים

קראו עוד »
כיצד להתאים כלוב לצ'ינצ'ילה

מבין חיות המחמד, הצ'ינצ'ילה היא אחת הבחירות היותר מעניינות ולא שגרתיות שקיימות. המכרסם האקזוטי שמקורו מהרי האנדים בדרום אמריקה הוא היום חיית המחמד של יותר

קראו עוד »