חיפוש

חמישה טיפים לבחירת אוכל לגור כלבים

יש לכם גור חמוד חדש? כמה נפלא! הבית מתמלא בצעצועים, איזור אימון ונביחות ראשונות מתוקות, אך מה נעשה כשהגור רעב? במגה פט תוכלו למצוא את מותגי מזון הגורים המובילים בעולם כדי לוודא שכלכלב הקטן מתפתח וגדל היטב ונרדם בשלווה כשהוא שבע.

 

מגה פט

חנות חיות מגה פט הינה סופרמרקט לכל צורכי בעלי החיים שאתם מגדלים, לכלבים, חתולים, ציפורים, מכרסמים, זוחלים וחיות אקזוטיות. בחנות ובאתר תוכלו למצוא את מותגי המזון המובילים, צעצועים ואביזרים, טיפוח, בריאות ויופי, חטיפים ומזון משלים, מיטות, מלונות וכלובי אימון למגדלים פרטיים ומקצועיים.

 

מזון לגורים

מזון לגורים

אוכל לגורים הינו שונה משמעותית ממזון כלבים בוגרים כיוון שהוא חייב למלא את כל הצרכים התזונתיים של הכלב הצעיר הגדל והמתפתח. כמו כן, הוא חייב להכיל כמות מספקת של קלוריות ושומן כדי שהכלכלב יהיה מלא באנרגיה, נמרץ ומוכן לחקור ולגלות את העולם.

 

שלושה טיפים לבחירת אוכל לגור כלבים

כדי שהגור הקטן שלכם יגדל ויתפתח כהלכה, זכרו שהוא צריך לאכול גם בלילה. הקפידו להשאיר קערית ובה מזון כשאתם הולכים לישון כדי שלגור הצעיר יהיה מה לאכול כשיתחשק לו חטיף חצות קטן. להלן חמישה טיפים לבחירת אוכל לגור הכלבים החדש שלכם:

  • האם הגור עדיין יונק או כבר אוכל מזון רטוב? – אם אינכם בטוחים התייעצו עם וטרינר לגבי תזונתו של הגור. ייתכן שהוא טרם נגמל ועדיין זקוק לתחליפי חלב להתפתחותו התקינה.
  • בחירת מזון גורים איכותי ובעל ערכים תזונתיים מתאימים – כאשר אתם ניגשים לרכוש מזון עבור הגור, ציינו בפני המוכר את גילו על מנת שהמוכר יידע להתאים לו את המזון המתאים ביותר. במידה ואתם מזמינים באתר, לכל מוצר יש פירוט מדוייק לגבי הגיל המומלץ.
  • העדיפו מזונות לחים ורטובים על פני יבשים – לגורים יש שיני חלב עדינות ושבירות, חבל לקלקל אותן כשהגור ינסה ללעוס מזון יבש קשה. במידה ואין לכם ברירה, השרו את המזון היבש במעט חלב או מים, זה ירכך אותו לעיסה שתאכל בקלות רבה יותר.
  • על טעם ועל ריח – רכשו מזון בטעמים מגוונים כדי לחשוף בפני הכלכלב עולם של טעמים וניחוחות כדי שלא 'ינעל' על טעם אחד ויסרב לאכול מזון שונה. הגיוון חשוב גם כדי לאפשר לו לחקור את העולם דרך חוש הטעם והריח.
  • מקיא או משלשל? פנו ללא דיחוי לרופא – במידה והגור מקיא או משלשל לאחר אכילת מזון חדש, פנו לרופא לבדוק את הסיבה, ייתכן והוא סובל מאלרגיה לאחד מרכיבי המזון.

 

לסיכום

כדי שהגור שלכם יוכל לגדול ולהתפתח ולשמור על בריאותו, הוא זקוק למזון גורים איכותי. בחנות ובאתר האונליין של מגה פט תוכלו למצוא מגוון גדול של אוכל לגורים מן המותגים המובילים בעולם, במחירים משתלמים ובמשלוחים עד פתח הבית.

כלב אוכל

אולי תאהבו גם את

אילוף כלבים
מה עלות לאילוף כלבים?

אילוף כלבים הוא חלק חשוב בבעלות אחראית על חיות מחמד, אך תוכניות אילוף מסורתיות עם מאלפים מקצועיים עשויות להיות יקרות ועשויות שלא להתאים ללוח הזמנים

קראו עוד »
כיצד להתאים כלוב לצ'ינצ'ילה

מבין חיות המחמד, הצ'ינצ'ילה היא אחת הבחירות היותר מעניינות ולא שגרתיות שקיימות. המכרסם האקזוטי שמקורו מהרי האנדים בדרום אמריקה הוא היום חיית המחמד של יותר

קראו עוד »