חיפוש

מחדר שינה לחדר הורים – כך תעצבו את חדר ההורים

זוגות רבים מגלים ביום בהיר אחד כי העיצוב של חדר השינה שלהם לא משרת את הצורך הנוכחי שלהם. מדובר במרבית המקרים במצבים שבהם בני הזוג הופכים להיות הורים. אנחנו עברנו את השינוי הזה ממש לאחרונה וגילינו שהגיע הזמן לעצב את החדר שלנו אחרת, מחדר שינה לחדר הורים. הישארו אתנו ותגלו איך תוכלו לערוך את השינוי על הצד הטוב ביותר.

 

איך תעצבו את חדר ההורים שלכם? השלב ה – 1: תערכו רשימה של צרכים

תראו, לכל זוג הורים יש צורך אחר. כך שחשוב קודם כל לעצור ולשאול את עצמכם: מה הצורך שלכם? אנחנו למשל ישנים בלינה משותפת עם הפעוט שלנו. כך שברור לנו שעלינו להוציא את המיטה של התינוק ולהוסיף מיטה גדולה וחדשה שתאפשר לכולנו לישון בה במקסימום נוחות. אנחנו לא מכירים אתכם ולא יודעים מה הצרכים שלכם. כך שאנו מציעים לכם לערוך רשימה ולציין מה אתם רוצים לשנות בחדר, למשל:

  • להוסיף ארון
  • להוציא שידות לא חיוניות
  • להוסיף נורת לילה ועוד

 

איך תעצבו את חדר ההורים שלכם? השלב ה – 2: תבחנו קטלוגים שונים

זה הזמן שלכם להיכנס לרשת ולחפש קטלוגים של חדרי הורים. אנחנו למשל יצאנו מיד לבדוק איזה מיטות יתאימו עבורנו ולאחר שהסתכלנו על 4 קטלוגים שונים בחרנו לעצמנו מיטה עגולה וגדולה שתכיל את כולנו. אנו מוכרחים להודות שאם לא היינו מסתכלים על כל הקטלוגים, כנראה שהיינו בוחרים במיטה פשוטה יותר. כך שחשוב לערוך בירור מעמיק. ככל שתסתכלו על יותר אפשרויות, יתאפשר לכם לעצב את החדר על הצד הטוב ביותר.

סוויטה

איך תעצבו את חדר ההורים שלכם? השלב ה – 3: תבדקו אם יש צורך בצביעת הקירות

יש מי ששומעים "חדר הורים" וחושבים שהוא צריך להיות משעמם, אך אין זה נכון. חדר ההורים צריך להיות מעוצב בקפידה ולגרום לכם לרצות לשהות בו במקסימום נוחות. ההמלצה שלנו היא לבדוק אם יש צורך בצביעה מחודשת של הקירות או בהוספה של צבע על אחד מהם. אנחנו בחרנו להוסיף צבע כחול כהה על אחד מהקירות ומאז, החדר נראה הרבה יותר מרשים ומזמין.

 

טיפ לעיצוב מרשים במיוחד

אם אתם רוצים להפוך את חדר השינה שלכם לחדר הורים מרשים במיוחד, כדאי שתדעו שאתם יכולים להסתייע בגורמים חיצוניים. ההמלצה שלנו היא לפנות אל מעצבי פנים או מומחים אחרים בתחום העיצוב. פנייה אל מומחים תאפשר לכם להיות בטוחים שאתם מעצבים את החדר לא רק במקסימום יופי, אלא גם במקסימום נוחות.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך תוכלו להפוך את חדר השינה לחדר הורים. כעת, יש בידיכם את כל המידע החיוני, כך שאתם יכולים להתחיל בעשייה ולשנות את החדר שלכם מקצה לקצה. נאחל לכם שיהיה בהצלחה!

חדר מעוצב

אולי תאהבו גם את

דוד מתחמם ראשית
איך הדוד מתחמם?

לדוד המים בבית שלנו יש תפקיד חשוב מאוד – הוא זה שאחראי על אספקת מים חמים שוטפת לבית, בכל ימות השנה. ישנם מספר סוגים של

קראו עוד »
ריהוט ראשית
איך מרהטים מרפסת?

אחרי שנים של חלומות ותקוות בסופו של דבר הצלחתם לקנות דירה עם מרפסת גדולה ויפה? אם כך, ברור מדוע מבחינתכם המרפסת חייבת להיות, ובצדק, חלק

קראו עוד »
שולחן אוכל
שולחן עץ מלא למטבח

שולחן עץ מלא למטבח הינו אחד מן המוצרים הנמכרים והפופולריים ביותר כיום, והסיבה לכך היא החשיבות הרבה של שולחן האוכל בחלל הבית. הרי זהו רהיט

קראו עוד »
מנורות
רהיטים יפים לבית פרטי

אין ספק, יש המון דברים הדרושים לעיצוב הבית. עם זאת, אינכם יכולים להעניק מראה מוגמר ללא הרהיטים היפים והמתאימים. זה משפר את היופי הכללי של

קראו עוד »