חיפוש

המדריך השלם לניהול חובות ושיפור דירוג האשראי

רבים מאתנו סיימו את בית הספר התיכון והלימודים הגבוהים בידיעה שלא נצטרך יותר להתמודד עם ציונים. הבועה זו מתפוצצת בקרב מי שמגלים את ציון האשראי שנחשב לאחד המספרים החשובים בחיינו. מדריך זה מרכז את כל המידע בנושא, כדי שתוכלו לשפר את דירוג האשראי שלכם על הצד הטוב ביותר. הישארו כאן ותגלו איך עושים זאת.

 

דירוג האשראי – מה זה אומר?

נסביר תחילה שציון האשראי שלכם הוא מספר תלת ספרתי. כאשר הציון הנפוץ ביותר נע בין טווח של 300 ל – 850. חשוב שתדעו שציון זה מייצג את כושר האשראי בהתאם להיסטוריית השימושים בו. ככל שהציון שלכם יהיה יותר גבוהה, כך רמת האשראי תוגדר כטובה יותר. רבים שואפים להחזיק בציון גבוה, משום שזה מאפשר לקבל הלוואות מסוגים שונים וכרטיסי אשראי. זו ההזדמנות לציין שציון האשראי אינו נקבע באופן אקראי, הוא מחושב בהתאם לנתונים הבאים:

  • היסטוריית התשלומים בכרטיס
  • משך הזמן שבו את מחזיקים בכרטיס
  • סוג כרטיסי האשראי שברשותכם
  • גובה החוב שלכם

 

בשורות הבאות נציג בפניכם את 2 האפשרויות לניהול ושיפור הדירוג.

ניהול חובות

 

 אפשרות מספר 1 – פנו לגורמים מקצועיים

ניגש כעת  לעניין ונסביר שחוב בכרטיס האשראי, עשוי להיות גורם מרכזי שיפגע בציון האשראי שלכם. אם אתם רוצים לשפר אותו באופן ניכר וללא מאמץ, עליכם לפנות לחברה מקצועית שתעשה את העבודה עבורכם. חשוב לציין שהשוק רווי בחברות מסוג זה. כך שעליכם להיות בטוחים בכך שתפנו לחברה נחשבת ומומלצת. נחסוך לכם בחיפושים ונציין שערכנו בירור בנושא וגילינו שחברת Clean BDI – שיפור דירוג אשראי היא הטובה ביותר בתחום.

 

למה כדאי לפנות למומחים?

מומלץ לפנות למומחים שינהלו עבורכם את החובות וישפרו את דירוג האשראי משום שזהו הליך בירוקרטי מורכב שמצריך היכרות מעמיקה עם החוק. מי שינהלו אותו באופן לקוי, עשויים לגלות שהם יצטרכו לחכות בין שנה ל – 3 שנים ולחיות בצמצום כלכלי בתקופה זו, כדי לא לפגוע עוד יותר בדירוג האשראי הקיים.

 

כרטיסי אשראי

 

אפשרות מספר 2 – עשו זאת בעצמכם

יתרות גבוהות ואיחור בתשלומי האשראי, צפויים להפחית באופן ניכר את הציון הכולל, בעוד שפירעון היתרות במלואן ובזמן, צפוי לשפר את הציון. מי שרוצים לנהל את החוב בכרטיס האשראי, צריכים ליצור תחילה תקציב מסוים ולאחר מכן, לעקוב אחר ההוצאות ולבדוק שהם עומדים בו. הליך זה יאפשר לזהות את התחומים שבהם ניתן לקצץ והשקיע יותר בתשלום יתרות האשראי. שימו לב, תצטרכו להתמקד בכרטיס האשראי עם הריבית הגבוהה ביותר במידה ויש ברשותכם כמה כרטיסי אשראי שונים.

 

השורה התחתונה

שיפור דירוג האשראי זו משימה מורכבת שמצריכה מאמץ רב. בשלב זה אתם יודעים שתוכלו להתמודד עם התרחיש תוך הסתייעות מצד גורמים חיצוניים שמכירים בהליך מקרוב, כך שהוא הופך להיות קל במיוחד. לכן, נותר לכם רק לפנות לחברה מומלצת שתעזור לכם לצאת מהבוץ.

דירוג אשראי

אולי תאהבו גם את